Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

Jeg har også tenkt å skaffe drivhus med tid og stunder!
Driver på og pusser gulv i 2. etg selv. Pleier å jobbe hele lørdagen og ta søndagen fri :slight_smile:

SUP går fint an å sitte på også, om man ikke har dårlige knær. Får best balanse av å sitte (lavere tyngdepunkt) men mest trening av å stå :wink:

God helg!

1 Like

God helg til deg også:+1::grinning:

God Helg

Det blir spennende å se om hjemmekontor blir en mer langsiktig trend etter corona og hvordan det vil utarte seg. Hva skjer f.eks med boligprisene i byene hvis en god del av arbeidsstokken finner ut at de ikke trenger å bo ved arbeidsstedet lenger?

2 Likes

Det kan vel også bli motsatt folk får mer lønn (mindre utgifter for arbeidsgiver til kontor) og vil ha mer plass og legge mer penger på boligen. Tror mange som bor i byen gjør det fordi de liker kulturtilbudet og bylivet ikke nødvendigvis bare fordi det er kort vei til kontoret. Faktisk om man skal jobbe hjemme så vil mange sette enda mer pris på det sosiale og kulturelle bylivet.

1 Like

https://www.nettavisen.no/livsstil/pentagon-frigir-ufo-video--har-aldri-sett-liknende/3423959781.html

Du får se denne…

1 Like

over 2000 medlemmer i denne “tre-klemmer” -klubben… :face_with_raised_eyebrow:

Pompeo: We’re no longer going to tolerate a nonreciprocal behavior from China…and more.

1 Like

LIVE: Warren Buffett and the Berkshire Hathaway Annual Shareholders Meeting 2020

kommentar fra FED.

Leste først FOMOPresconf :joy:

3 Likes

:trophy:

image

Musk har tatt for mye møllers tran :crazy_face::joy:

Tesla stock price is too high :face_with_hand_over_mouth:

Kids dont do drugs, dont be like Elon Musk…

1 Like

Melder meg på, nuff said.

Forstå verden lol ::smiley:

1 Like

Live forsøk på 501 kg markløft.
Jeg føler meg plutselig lav, liten, feit og ubetydelig :disappointed:

3 Likes

Forbrukslån gjør uten tvil mer skade enn nytte. Man ser mer og mer at uskyldige blir rammet. Det burde egentlig forbys. Skal man kjøpe noe man ikke har penger til så kan det ikke bli bedre av å låne med 10-20% renter.

1 Like

Se på det positive, du er ikke avhengig av roids, med alle bieffektene det fører til. Dårlig potens, aggresjon osv.