Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

Naboen min er uføretrygda og fikk nylig sin 3. katt … :expressionless:

Naboen min i oslo drakk seg ihjel og lå 6 uker i sommervarmen før han ble funnet.

De måtte rive HELE leiligheten for å fjerne all biomaterialet.

Greit om du vil at arvingene skal streve litt for penga!

1 Like

Husker Mythbusters en gang plasserte døde griser i en bil og prøvde å bli kvitt lukten etterpå.

Det var umulig. Selv om de fjernet absolutt alt av innmat og vasket utallige ganger.

1 Like

Hadde vært bedre med katter :see_no_evil:

1 Like

Document er vel ikke akkurat det mest etterettlige nettstedet, men kanskje vi bare skal behynne å be til værgudene igjen, så blir nok alt bra.

Jeg har ingen formening om menneskeskapt eller ikke, men alger dør->fisk dør, ekstremvær, miljøgifter osv; bedre å jobbe for 90-100% energi som er fornybar enn å bruke opp all olje og gass så fort som mulig!

2 Likes

Resise til tyrkia? :sweat_smile: pass på om du har kommentert negativt om myndighetene…

1 Like

På tilbud :see_no_evil:

Screenshot 2022-06-22 at 21.57.25

3 Likes

Selger du alle tre for 7,99? (14 øre rabatt?)

2 Likes

Kommer snart i klammeri med rema. Tekinvester, vi kutter prisene!

2 Likes

lei av å vente på flyreisen…?

image
image

Politiet bekrefter at to personer er døde etter skytingen i en populær utelivsgate i Oslo sentrum.

I tillegg er flere personer skadet. Minst 19 personer får behandling av helsevesenet.

Medievakt Hedda Holth ved Oslo universitetssykehus bekrefter at syv pasienter har kommet inn til Ullevål, og at 11 personer er sendt til legevakten. En person er sendt til Ahus.

Tre personer er hardt skadet, sa innsatsleder Tore Barstad i Oslo politidistrikt i en kommentar til pressen tidligere på natta

For en jævlig trist hendelse…

1 Like

7,83 nå, billig billig

Btw, netflix, det er en av aksjene jeg tror vil gjøre det ræva framover. For mye konkurranse, men de har ikke nok back catalogue til å kunne konkurrere mot feks Disney. For å si det sånn, når jeg skal sette på en film for kidsa (2,5,9) så er det ikke netflix som blir brukt.

Netflix tror jeg kommer til å blø kunder framover. Jeg er en av dem, ser nesten ikke på den lenger.

5 Likes

Jeg tegna abonnement på HBO til rundt 45 kroner per måned, er det noe å kaste bort penger på? Ser i praksis aldri på HBO……men billig er det……tenkte om det kanskje blir bra….

Har man altibox, kan man få HBO via dem. Uten ekstra kostnad. Bruk poengene.

1 Like

Jeg har HBO og bruker det sjelden, men de gangene jeg gjør det et det bra. Færre filmer, som er det jeg generelt har mest lyst til å se (fremfor å bruke masse tid på en serie). Månedskostnad ca som å leie en movieboks på nittitallet, så det er verdt det for meg fremfor å styre med abonnement hver gang man trenger.

2 Likes

Det meldes om flere tilfeller av AP- kopper i Oslobygda, tar det som en selvfølge at alle holder god avstand fremover.

1 Like

Hahaha,kvinne overfalt av sokker sniffer? Mange raringer i verden ,men heldigvis er dette ikke så farlig,selv om hun nok ble skremt.

1 Like