Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

Det er jo en kjempegøy fin og fun fact: Halve mennesket er bakterier.

4 Likes

Yupp, når du teller antall celler så er det hva man mener nå. Jeg lærte i sin tid at man hadde flere bakterieceller enn egne menneskeceller. Måtte bare dobbeltsjekke om det var gjeldende før jeg postet, nå mener forskerne at ratio menneskeceller til bakterieceller er 1:1.

https://www.nature.com/articles/nature.2016.19136

4 Likes

En god grunn til å begynne å bruke cash igjen?

4 Likes

Da er det slutt for Twitter for min del…

1 Like

Personlig har jeg åpnet kontoen igjen og hatt min første tweet på 2 år. Ytringsfrihet er noe jeg støtter.

2 Likes

Hva er problemet? At man må verifisere seg, eller at de som vil ha check-mark må betale 20$/mnd for det?

1 Like

Er du en verifisert konto? :stuck_out_tongue:

helt greit.

Vil man ha bluecheckmark så kna man betale 20 dollar. Idag er det gratis og følger et rart regelsett ingen fatter. Utover at VELDIG mange på venstresiden har fått blått merke.

1 Like

USA åpnet én time før tida i dag. Tok litt tid før jeg skjønte bæret. Sommertid, vintertid, og tulletid.

4 Likes

Ja, er min erfaring også, at det har vært et litt rart system, nesten som en populæritetskonkurranse for sånne checkmarks, samtidig som man må være innenfor det plattformen vil promotere. I utgangspunktet burde det jo bare være “Vi har verifisert at denne brukeren er merket/kanalen/personen de utgir seg for å være”. Men har liksom blitt noe litt annet.

1 Like

…obligatorisk for samtlige å betale disse 20 dollarene? :no_mouth:

hvordan skjekker man dette…? :sweat_smile:

Er vel 0,007% av brukerene som er verfiserte, (såkalt blue checkmark) så dette hadde du nok vært klar over dersom det var relevant for deg :slight_smile:

2 Likes

Nei.

1 Like

Denne her var ganske heftig :partying_face: Hvor mange av oss kjenner seg igjen ikke igjen fra Nascar på PlayStation :joy:

7 Likes

1 Like

Lol

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

image

Har mye rett Sissener. Det ser dessverre ut som også Norge oppleverer en del Kapital og Braindrain med flytting til Sveits osv i likhet med autoritære regimer. “Kommunisme” og Sosialisme er sjelden lurt i praksis…

2 Likes