Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

image

2 Likes

ja,da ser det ut som om at Mark Suckerberg “tar over” for Afrika i første omgang,og har begyndt å slipe sverdet klar til kamp om global internett mot rivalen Elon Musk,med sitt Starlink prosjekt.

2 Likes

…noen har f*en meg vinnet OVER 1 milliard på Eurolotto,-og media har ikke sagt et eneste pip :astonished:

image

Fordi det var en tysker.
Er det ikke en nordmann som vinner store potter, så har det ikke skjedd i følge norsk media :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

https://www.nettavisen.no/okonomi/ny-jobbtrend-overrasker-erfaren-hodejeger--dette-har-jeg-aldri-opplevd-for/3423967072.html

Ikke rart folk vil ut av oljen med to kriser så tett på hverandre, pluss det økende trykket fra klima og miljøforkjempere.

3 Likes

Bull !

TRUMP VIL SIGNERE PRESIDENTORDRE FOR Å FRYSE REGULERINGER

USAs president Donald Trump sier han vil signere en presidentordre som instruerer føderale myndigheter til å fjerne eller fryse reguleringer som forhindrer økonomisk oppstart i USA.

– Vi må fortsette å komme oss gjennom byråkratiet som står i veien, sier han på en pressekonferanse.

– Om noen få minutter signerer jeg en presidentordre med en instruks til føderale myndigheter om å bruke enhver myndighet til å fjerne, fryse og eliminere unødvendige reguleringer som forhindrer økonomisk oppgang, og vi vil at det skal forbli sånn. I noen tilfeller vil vi ikke kunne få det til, men i andre tilfeller vil vi det, sier han videre.

Visepresident Mike Pence sier alle 50 delstater delvis gjenåpner økonomien igjen.

Noen som har gode tips til spill til PS4?
Har også VR-sett.
Liker fps spill typ Far Cry-spillene, også Assassins creed, og likte et Lara Croft Tomb Raider.
Nå er det meste resirkulert så mye at Mdg er og klorer på døra her, vil gjerne ha tips på andre gode spill :blush:
Open world,shooter osv :sunglasses::+1:

Conan Exiles er ikke så verst hører jeg

4 Likes

…uncharted…Alle i serien :smile::+1:

1 Like

Har en Uncharted bortgjemt i en skuffeller hylle, må kanskje fiske den fram en dag! :+1:
Andre tips?

Ps4 open world 10/10 spill

Red dead redemption 2
Borderlands 3
Horizon zero dawn

2 Likes

Du må gjerne også prøve disse Sherlock Holmes spillene,de får deg til å tenke logisk :hot_face::sweat_smile:

Hei, fersk i aksjegamet men har både lest litt og har tro på hydrogen -fremtiden.

Noen som har plassert noen kroner eller har noen formeninger vedrørende VTIQ før den potensielle mergen med Nikola? -Eventuelt NEL.

2 Likes

Hydrogen vokser,men sent…og om denne “store” erobringen av teknologien vil gjelde for NEL,gjenstår å se.

Men ta gjerne også en titt på anntall utestående aksjer…:wink:

Deretter skjekk kvartalstallene de siste 2 - 3 årene,og gjør et estimat…per aksje😅

Høres ut som en god idé, vet du hvor jeg kan finne den informasjonen?

Her…

https://nelhydrogen.com/investor-relations/#reports

Og litt her…

Og så kan man kikke litt her…

https://borsdata.se/nel/nyckeltal

Setter pris lenkene, takk!

1 Like