Lol
hva tror folk om crayon ?
Crayon har egen tråd her. Når det er sagt så har den gått litt ned i dag, men kun midlertidig. Går mot 70 igjen snart. Crayon har vel kursmål på over 70 (e24: to meglerhus øker kursmål). Øker også trolig satsning i Europa som har gått bra så langt.
- Arctic Securities kursmålet på aksjen til 83 kroner per aksje fra tidligere 75 kroner og gjentar en kjøpsanbefaling.
- Danske Bank Markets kursmålet på Crayon til 81 kroner pr aksje fra tidligere 61 kroner og gjentar en kjøpsanbefaling.
- DNB Markets på sin side gjentar sin kjøpsanbefaling og kursmål på 75 kroner per aksje.
Satan fremtiden blir spennende!
En ting er nettverket som håndterer det, men utrolig bra når man kan skrive til disk i den hastigheten.
Flott børsen trenger bare være åpen i 10 nanosekunder i fremtiden så har robotene funnet ut av det
Selvkjørende bilder… ingen som så den altså. r/wooooosh
Selvkjørende bilder, ikke sånn manuelt dias opplegg som artikkelforfatteren er lei av å kjøre lysbildevisningene sine med.
Ingenting slår litt kinesisk twitter propaganda.
Spesielt kommentaren nedenfor GT tweeten er litt morsom
DN ser etter folk som snikkrer hjemme-gym
Selv har jeg trent hjemme i boden/kjelleren siden jeg var 13 år gammel
Ganske aktuelt i disse dager: https://youtu.be/RDrfE9I8_hs
Edit: er 3 min lang. Hvorfor er det ikke forhåndsvisning?
Holder på å pusse opp garasjen til å bli garasje/treningsrom. Markedet er støvsugd for en del treningsutstyr så har vært utfordrende. Fant en smart rack til benkpress som kan brettes inn så det blir plass til bilen.
Merkelig… delt link fra youtube-appen.
Ja det gikk fort. Jeg bestilte mitt rack i starten av corona opptakten. Trodde ikke på selgeren når han sa at de hadde få igjen av noen modeller (tenkte; typisk salgstriks). Glad jeg slo til, for nå er de faktisk helt tom for alt i nettbutikken
Testen viste at den kunstige intelligensen kunne skille mellom forskjellige kontekster av verbet. Det moralske kompasset var likevel ikke helt riktig skrudd sammen.
Ifølge maskinen var det like ille å gå i kirken som å ha et våpen for å drepe noen.
Det tar nok en stund før vi eventuelt kan stole på at en kunstig intelligens tar gode etiske valg. Det «synes» også den kunstige intelligensen, det å stole på en maskin ble rangert som veldig negativt.