Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

Her derimot :heart_eyes:

3 Likes

Godt skrevet! Har tre barn å passe på. Greit å ha en balanse mellom å ha kontroll og at barna lærer selv.

10 Likes

Har gått fem år på felleski, noe som er perfekt rundt null grader. I dag var det et sted mellom -5 og -15, så rimelig trått. Har dog kjøpt meg et par madshus redline Cold 2.0 brukt (bl.a av tidligere landslagsløper) til 1000 kr. Beste kjøpet ever!

Jeg gled omtrent like bra som med felleskiene gjør på -2 grader og at det var litt løst bremset ikke meg opp noe nevneverdig. Vel verdt de to minuttene det tok å klæsje på litt blå swix. :sweat_smile:

Har gått 69 km i vinter og er veldig fornøyd med vinteren. :sunglasses:

15 Likes

Hun her må være en av oss!

3 Likes

Blir mye snøkrystaller når det er femten blå og ikke noe vind.

8 Likes

Fin kveld, selv på østlandet :grinning:

9 Likes

Er det greit å ha et system som gjør det umulig for folk som går på nav å motta gaver i form av penger fra fks familie og bekjente? En 500 lapp i bursdags gave, vipps? . En ekstra juleskinke og en pakke snus i form av penger?..

Hvordan kommer dette til å se ut om kontanter blir helt utfaset?

2 Likes

Synes det blir helt feil at NAV skal regne med gaver folk får for å avhjelpe situasjonen. Her må man se på systemet og lage noen unntak for hva som skal regnes med.

Ser ikk helt at dette er noe å drasse inn i en diskusjon rundt kontanter da. Dette kan jo løses i dag også med gavekort og direkte kjøp av det som behøves. For meg blir dette snakk om en korrigering av NAV-systemet. Må være lov å motta økonomisk hjelp fra andre uten at NAV skal redusere sin stønad.

1 Like

Eg er klar over det krafet, men for meg så handlet det innlegget egentlig KUN om viktigheten ved bruk av kontanter… personvern og lignende helt unødvendige luksusgoder som det :upside_down_face:

1 Like
4 Likes

Noen erfaringer med etoro?

Hvis man skal handle amerikanske aksjer aktivt som nordmann, hvilke kontoer har lavest kurtasje og kostnader?

Pass på at du handler aksjer og ikke tulleprodukter som later som de er aksjer.

2 Likes

har etoro aksjer? Eller bare tull?

etoro har aksjer, men en del handles som CFD uten at det sies så tydelig på forsiden. Om du holder deg til ugiret long på børser på lista deres så skal det være virkelige aksjer.

https://www.etoro.com/customer-service/help/1679148522/can-i-buy-stocks-commission-free/

1 Like

Er dette ingame grafikk? :hushed:

Tja, må si det har utviklet seg “endel” fra første og eneste GTA spillet jeg har spilt, GTA 1, på Playstation (1)… :sweat_smile:

1 Like

Det skal være bedre enn rdrd2, på alt (rage 9 engine):slightly_smiling_face: eg har vært med gta siden eneren, london, gta 2 alle sammen, hele veien, helt sykt hvilken utvikling det har vært :sweat_smile: kjempegøy :blush: og vice city har vært den klare favoritten, så, med vice city som utgangspunkt så tror eg dette blir absolutt episk :star_struck:

Di har fått sine rekorder i Guinness allerede

Sjekk views’a

3 Likes

hva heter tråden for matlaging… :weary:

Denne?

5 Likes
1 Like

Som dere alle vet, så bryr ikkje andre sine meninger meg betraktelig når eg har “tenkt”. Og eg meddeler herved at, denne bilen, gleder eg meg veldig til kommer på marked. For et beist :smiling_face_with_three_hearts:

Image for inspirational purpouses

Musk- “you will reach 60mph before you cross the intersection”

3 Likes