Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

Det er sosialt sosialt selvmord å være i mot denne utviklingen, derfor reagerer de ikke. Men jeg er helt enig med deg. De burde i hvert fall boikotte for å sende et signal.

Skal transer få delta så bør man lage en ekstra klasse, en åpen klasse, der alle kjønn og legninger får delta. Da får alle drive med sporten som de elsker.

7 Likes

Men det er selvfølgelig veldig viktig at utøverne har de rette meningene

Aner ikke noe om dama, og bakgrunnen hennes. Men et privat bilde fra en privat samtale, uten kontekst forøvrig brukes mot henne for å kansellere henne? Jaja. Kjør på. La oss se hvor dette ender.

9 Likes

HELT latterlig, dette ville vært en ikke-sak hvis vi befant oss et tiår eller to tilbake i tid.

Stien man må gå på, som kjendis/offentlig person, blir stadig smalere etterhvert som tiden går. Trår du ett eneste feilsteg utenfor stien så blir du kansellert.

7 Likes

Jeg skal dra til Pamplona og kjøpe meg en bad-ass okse og påstå at den identifiserer seg som mann som elsker boksing og sende den opp i ringen og se hva de sier. Helt koko.

1 Like

Jeg er for øvrig godt i gang med mitt eget sosiale selvmord på jobb. Tiden vil vise om jeg blir presset ut.

Her om dagen satt jeg ved lunsjbordet sammen med 7 andre, og jeg var den eneste som sto opp mot galskapen. En av kollegene mine kunne til og med informere oss alle om at det faktisk finnes mennesker som er født med fungerende reproduktive egenskaper BÅDE som mann og kvinne. Jeg spurte litt litt ironisk om disse menneskene ville være i stand til å gjøre en kvinne gravid, og samtidig selv bli gravid med en mann - og hun svarte i fullt alvor at man kunne ta fungerende egg og sædceller fra disse menneskene, og i teorien bli gravid med seg selv. INGEN av de andre rundt bordet sa noe på dette. Jeg visste ikke helt hva en adekvat reaksjon skulle være her, om jeg skulle bryte ut i gapskratt eller ta det seriøst. Jeg mistet rett og slett munn og mæle, og ingen andre så ut til å se absurditeten i påstandene.

I tillegg ble de sjokkert over at noen av deres egne kolleger kunne ha holdning som hørte hjemme hos pensjonister og fundamentalister. Vel, det blir en spennende høst. Heldigvis har jeg en inkluderende arbeidsgiver som setter pris på mangfold…

14 Likes

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men du får finne ut hva du må identifisere deg som for å sørge for at det er hatkriminalitet å sparke/degradere deg.

Problem løst.

7 Likes

Tror noen i NRK sliter med å forstå forskjellen på en fake og noe som åpenbart er noe annet, bare du kan lese.

5 Likes

https://x.com/radiogenoa/status/1818376947740950756?s=46&t=JFl4-KMAGfIBvUANqfbQkw

Folk virker lei og oppgitt i UK nå. 3 drepte jenter var dråpen som fikk begeret til å renne over.

9 Likes

11 knivstukkede små jenter + 2 kvinner, 3 av jentene er døde, 5 kritisk skadet og de 2 kvinnene (som prøvde å beskytte jentene) er også kritisk skadet og kjempet for livet :pensive:

Statsministeren fikk så hatten passet tidligere på dagen da han la ned noen blomster, han står der i mindre enn 20 sekunder etter at han legger ned blomstene:

Og så er det bånn gass straks han setter seg inn i bilen :rofl:

Som du skriver, folk er drittlei nå. “Thought’s and prayers” vil ikke hindre nye angrep av denne typen, derfor må det bli voldsomme opprør. Jeg har aldri sett engelskmenn gjøre noe slikt før.

4 Likes

Flott at dette kommer på agendaen igjen. Bra Fritz :clap:

4 Likes

Heftig :+1:

4 Likes

God nyhet for både jøder og palestinere det der.

6 Likes

Bekreftet av Israel :ok_hand:

Haniyeh skal ha blitt drept av et presisjonsmissil som traff soverommet hans rundt klokka 02.00 natt til onsdag, ifølge flere nyhetsmedier, deriblant israelske N12.

Etterretningsarbeid som tar pusten fra deg, gjennomføringsevner som gjør Hollywood-filmer til skamme, en langtrekkende og allsidig evne til å operere overalt i verden uten å bli avslørt - og endeløs kreativitet.»

5 Likes

Vi får jo egentlig ikke lov til å snakke om denne konflikten. Vil bare meddele at champagnen ligger til kjøl, selv om det bare er onsdag :clinking_glasses: :champagne: :partying_face:

2 Likes

Altså - presisjonsmissil - skutt fra et annet land, og inn på soverommet…

2 Likes

Stikker man ut hakan må man vara beredd att få på kjeften.

2 Likes

Da regner jeg med at overgriperen som har drept~40k blir fullstendig utradert…

3 Likes

Ja i tillegg til hakestikkere som Sudan, Etiopia, Haiti, Mali, Niger, Burkina Faso, Myanmar, Kongo med flere……

Jeg hadde virkelig håpet på noe bedre for Bjarte B… :sweat_smile:

Ref.

2 Likes

Bare kose seg han der :clinking_glasses: