All in i bingotech er mer vanlig enn man skulle tro
ja,jeg har gjordt min andel av nybegynnerfeil
på arbeidsplassen er jeg anonym og sier ikke med ett ord om hva jeg holder på med privat,-men må si jeg sliter med å holde fliret tilbake når kollegaer snakker om selskapet “X” som er i ferd med å skape milliardinntekter,og at JEG som amatør bør lytte og komme seg inn med EN eneste gang
Ikke hvem men hvilken😊.
Ikke en, porteføljen falt nær 16%. Er vel nær 30% ned fra ATH.
Men jeg sover like dårlig som før.
Det er ikke aksjekursene som gjør at jeg sover dårlig. (Tror jeg da)
min portefølge er :
Scatec Solar 38,8%
Atlantic Sapphire 29,9%
Andfjord Salmon 13,7%
Storebrand 13,4%
BW Energy 4,2%
sover som en stein
Nordmenn er galne…ja de også
Oh, how the mighty have fallen…
Jeg siterer for en gangs skyld skriften:
For det hjertet er fullt av, det sier munnen. 35 Et godt menneske henter fram godt av sitt gode forråd, et ondt menneske henter fram ondt av sitt onde forråd.
imens på Karmøy…
Den linken er verdt å lese om man følger Epstein saken og har ett soft spot for konspirasjonsteorier
Gått å se at han overlever og kommer seg igjennom disse tøffe tidene
…Taksonomi,er dette det ordet vi vil høre ut 2020-tallet tro?
" Hensikten med taksonomien er å:
- Gi et signal til investorer og økonomiske aktører om hvilke aktiviteter som anses som bærekraftige.
- Beskytte private investorer mot grønnvasking. Det vil si selskaper som prøver å fremstå som bærekraftige selv om de i realiteten ikke er det.
- Skape et helhetlig system for klassifisering som skal forhindre forvirring.
I april ble EU-reguleringen, omtalt som takasonomireguleringen , godkjent av EU-parlamentet, og den ble publisert offentlig i EUs journal i juni.
husker godt min skamråe “Super Soaker”
Ja, hadde den jeg òg, bedre enn de der realistiske greiene fra Entertech. Forstår godt at de ble bannet.
husker leketøysbutikken solgte en hagle…dvs. den hadde egne patroner du kunne sette i løskrutt…den var litt for kraftig og det jeg synes å huske,var at det til tider kom ut prosjektiler utav kruttslam etc…som gjorde at denne ble tatt av hyllene etter kort stund…
Den var dyr,-kostet nesten 1000 kroner(dette var på 90`tallet,og mamma ville ikke kjøpe )
Tyson gjør “Comeback”…
Dette må vi få med oss!
Roy Jones’ huskeliste:
1: Øreklokker
For en gjennomført rå mann. Skulle likt å se han debattere blm.
Han er fryktelig flink
Hvis noen lurer på hvor han har blitt av: