Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

Bitches dont know about my combicamp!

1 Like

Jeg tar heller bobilen. Og aller helst sørover i Europa, et normalår.
Combi Camp er ellers mer interessant hvis en absolutt skal ha telthenger, da kan en ha et lass med sykler oppå, evt surfebrett eller hva en nå holder på med.
Men campingvogn er bedre, fås rimelige brukt, eller for den aktive så er Knaus Deseo kul, plass til et par motorsykler inne😊

jeg husker enda godt da jeg var en liten gutt på 80tallet og vi brukte combi-camp-tilhengern :sweat_smile:

2 Likes

Jeg har alltid syntes Combi camp har vært fascinerende, bare åpne opp og krype i seng hvis en dropper fortelt, nesten like raskt som campingvogn.
Vi hadde en 10" Sprite campingvogn, husker reg dato: 7/7-77, kjøpt hos Mc Lea😊.
Uten toalett, kun sittegruppe for fire foran, og for to bak, begge lagt ned som senger, pluss rørkøye bak, to rør med duk mellom…skikkelig luksus😀

3 Likes

Hadde jeg vært dem, hadde jeg stukket med halen mellom bena.
De har tydeligvis ikke sett Mumien :sweat_smile:

2 Likes

Vi hadde combicamp når jeg var liten, hadde jeg hatt noe sted å ha den hadde jeg garantert hatt nå. :smiley:

4 Likes

Digg å se at de enda holder liv i denne geniale patenten med Combi-Camp :smiley: :+1:

2 Likes

Combicamp fungerer bra, men savner toalett jf. campingvogn og det kan bli litt kaldt.

1 Like

Det er faktisk en del av dem å se nå, og så disse gigantiske husteltene.

Femstjerners camping og vifteovn i teltet så har du ekte glamping. :wink:

2 Likes

Er det ikke bedre med en campingvogn, da har man med seg det viktigste: egen dusj og driter ?

2 Likes

Campingvogn er absolutt å foretrekke, men den er tyngre, bredere og mye større luftmotstand. Samt dyrere.
Lurt å leie det en har lyst å kjøpe.
Da får en prøvd om det er så bra som en tror.

2 Likes

neei…det var sjarm i å gå med håndkle enten til dusjbrakkene,eller ved en innsjø,-du vet…“Camping” liksom,det skal ikke være samme opplevelsen som å sitte på dritern hjemme :wink: :sweat_smile:

2 Likes

Vi har det omtrent som hjemme i bobilen…er enig at noe med sjarmen er å gå ut å dusje.
Men er sanitærbygget søppel, da er det deilig å ha egen dusj.
Men når vi er i Kroatia, Italia osv, så er det på med badebuksa og sandaler å gå ut å dusje😀

3 Likes

Etter jeg var 3mnd på sykkeltur nedover europa med telt er jeg ferdig med “sjarm”, nå er det kun hotell eller tilsvarende her i gården :sweat_smile:

5 Likes

Hvor fin var hun dama som lurte deg med på det?

2 Likes

Hvis du har unger er campingplass genialt, da får de venner og er opptatt hele dagen. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Stusselig dag dette, ned 15%.
Heldigvis er det 4 1/2 uker med ferie, er bare å logge av.

…hvem aksje gikk ned 15%?

en av disse du mener?

PCIB falt i hvert fall en del i dag, er ikke alle som er all in så da blir kanskje totalen noe bedre

aha…jeg har sluttet med “Bingo-tech” selskaper,da kjøper jeg heller Euro-lottokupong en sjelden gang.

idag er det KUN fokus på selskaper som leverer grønne tall på bunnlinjen,ikke noe håp om å gjøre det neste store av noe slag…vel,utenom vekstaksjene som ellers viser til fin økning i inntjening…som består av 90% av portefølgen idag :sweat_smile:

1 Like