Her blir det ikke ukelønn på en god stund
Kvinnemishandling er helt ok når…
Hun er nok ikke helt frisk. Er ikke som om vi er så flinke til å hjelpe de som sliter mentalt.
Frisk eller ikke. Ruset eller ei. Hun vet nok godt hva hun gjorde. Dessverre så slipper nok vedkommende unna med et klapp på skulderen å «Det der må du ikke gjøre igjen» Farlig å skrive på nettet hva jeg ville gjort hadde det vært mitt barn eller noe jeg overvar!!
Jeg er mer opptatt av personvernet. Hadde det vært smittevernoverlegen selv som hadde fest kunne jeg forstått oppslaget, men når ungene har fest er det å gå over streken? Eller?
Ja, personlig synes ikke jeg offentligheten har noe med om man har venner over på besøk i det hele tatt.
Så du tror det er en frisk person som gjorde dette?
Langt ifra, men bevisst sin handling ja!! Uten tvil. Eller tror du hun hørte stemmer i hodet sitt?
Får håpe Kina ikke tar igjen for TikTok…! Det får i så fall bli LinkedIn
Hører rykter om at kina planlegger å stenge ute myspace!
Vi har en “kjenning” som har en rar humor han utøver på jobb ,som å drite i toalettene i lugarene på en sånn måte at personen som bor på rommet må gjøre rent toalettet etterpå ute på oljeplattformen vi jobber på…fant også på å dra tynn gjennomsiktig plastikk over toalettskåla til formannen,som iløpet av natten fikk seg en ubehagelig opplevelse…tro du meg,det skjer mye rart oppe i huet på folk.
Selv vært offshore siden hook’upen på Oseberg C 1991, den gang het vi Smedvig så ja jeg vet mye om mangt å mange. Er fremdeles i drilling, men til topic…
Ryddet litt i eskehelvete på hjemmekontoret og kom over denne laderen. Jeg kommer ikke på noen dingser jeg har som har en slik kontakt. Tenkte først på Apple Watch, men jeg har ikke Apple Watch og det er ikke noe logo på laderen.
Noen som vet hva den er til?
Tipper en eldre modell av noe sportsklokke.
Godt tippet. Rotet litt mer rundt og fant en Xplora klokke som kiden fikk for lenge siden
Hvis du er så trøtt at du er redd for å kræsje, så synes jeg det er greit. Burde seff ha stoppet før tunnelen da.
kan nevne at det tar ca 15 - 20 minutter å kjøre igjennom tunnellen
Men han her var jo nesten ute!. tar 14min å kjøre igjennom