Han kaller alle som er uenige med han politisk for betas på en litt morsom måte
Og setningen du skrev har han sagt mange ganger
Han kaller alle som er uenige med han politisk for betas på en litt morsom måte
Og setningen du skrev har han sagt mange ganger
litt etter litt…
Reiselivet stoppet opp, men det er et seismikkselskap som har fått mest kontantstøtte!
Scandic, Strwaberry group, radisson, Fjord line, Color Line osv finner man nedover på listen.
nå var de “300”…vent til de er mange
Når skal politikerne forstå at vi må stenge grensene til muslimer ? Det er ikke nok at vi tar de inn men vi gir de også tilatelse og bygge mosker ? Og ikke nok med det vi gir det også statstøtte ?? Våre forfedre vrir seg i grava.Vi var et kristent land, les første bud.
"åja,…det er Isbjørner her?
etter 15 minutter…
brygger det opp mot borgerkrig i USA?
Ja det går virkelig den gale veien både i USA og i Asia om dagen.Jeg vurderer og sette penger i Sveits ,for nå kan det fort eskalere.
vi er da kjent med at nesten hver eneste gang det skjer noe spektakulært,så er USA involvert…
Håper bare ikke på at noe fullskala gatekrig blir et faktum…
De koser seg i sverige.
Vi får se om klan kompisene her til lands klarer å toppe det utenfor stortinget idag.
At malmø inatt gir vann på mølla i Oslo idag har jeg tro på…
Hvem trenger House of Cards når vi har Arbeiderpartiet?
Det gis vel statstøtte til kristne organisasjoner også?
Og du skjærer snaue to milliarder mennesker over en kam bare fordi de tror på litt andre eventyr enn deg?
Det er vel fremdeles ingen som har gjort mer ugang i Norge enn ABB, og de som har prøvd har stort sett vært av samme ulla som han.
Jeg er forsåvidt enig i at organisert religion er roten til stort sett allt ondt og burde avskaffes, og iallefall ikke oppmuntres med statsstøtte, men det gjelder alle religioner ikke bare en eller to.
Noe sier meg at dette kan bli stygt. Økt vold i gjengmiljø og nylige hendelser i Bergen bla
Edit: Sian er forøvrig en latterlig gruppe. Hva er ønsket resultat av krenkelse?
De ønsker fokus på muslimer og vold. Noe de lykkes svært godt med.
Oppmerksomhet og at noen blir provosert nok til å angripe dem på en eller annen måte så de kan ikle seg offerrollen.