Ved å fremprovosere vold
Så lenge de bare taler er de innenfor mener jeg. Noe annet med disse koran brennerene
Var innom nettsiden for å sjekke når demonstrasjonen startet(1300), så har de jo bilder av at de tramper på Koranen. Jeg er ikke noe voldsom tilhenger av islam, men synes bare at det å bruke krenking som middel for å si “se hvor voldelige de er da!” blir for dumt
Resett kjører live.
For de som synes det er morsomt.
Hadde vel ikke skjedd uten masseinnvandringen det heller. Jeg tror desverre vi får flere slike om disse Sian får masserekruttere videre og BLM volden sprer seg hit.
Om ikke annet, så ser en jo stor forskjell på demonstrasjoner i Norge og demonstrasjoner i andre land. Vi er ikke i nærheten av bråket i Malmø. Både SIAN og BLM demonstrasjonene i år viser at i Norge så er demonstrasjonene fredelige, og at et fåtall møter opp for å lage bråk.
De som er ute etter å lage bråk blir greit håndtert av politiet, all honnør til politiet som klarer å eskalerer ned på en god måte.
Slår meg jo at mye av disse “rakettforskerene” fort hadde fått seg noe annet å gjør om man hadde tatt NAV pengene dems.
Litt nysgjerrig på hvor du trekker grensa for “masseinnvandring”. Hvor mange er det feks. i året?
Gidder du utdype?
Fler enn man klarer å integrere/asimilere. så er man fort på masseinnvandring
Enig med Evilfreud. Tallet kommer an på hvor mange som finnes fra før, hvor stor andel som er integrert, fått seg jobb og klarer seg bra. Hvor de kommer fra spiller ingen rolle for meg bare de klarer seg bra.
Jeg tenker at ABB hadde lagt sitt hat på noen uansett. Han hadde bare tatt rasekampen globalt og drevet propaganda på nett. Han ser jo sikkert på seg selv som et overmenneske og da er det veldig mange en kan mene ikke har livets rett. Han er ikke skrudd sammen riktig.
Akkurat det tror jeg ABB gir blaffen i. Om alle innvandrere i Norge hadde klart seg godt og vært godt integrerte. Hva hadde skjedd med ABB hvis arbeidsgivere hadde ansatt godt integrerte utlendinger fremfor han?
Kom igjen 'a… om du har en totalt inkompetent håndtering av integreringen og derfor ikke klarer å ta imot feks. 10 stykker i året, så er ikke det “masseinvandring”.
Hmm… poenget mitt var at det er ikke radikale islamister som har gjort mest skade her i landet selv om det dem mange tilsynelatende er livredde for.
Det at ABB sikkert ville funnet noen andre å være sint på backer vel bare opp det poenget (uten at jeg er helt sikker på hva du egentlig mente å påpeke).
Det betyr selvsagt ikke at radikale islamister ikke kan være en trussel, men det kan radikale kristne, høyre og venstre nuts også være.
Er grensen for hva du kaller “masseinnvandring” høyere eller lavere hvis dette tallet er høyt eller lavt?
F.eks. hvis det er 100.000 innvandrere allerede, gjør det at din definisjon av “masseinnvandring” blir høyere eller lavere enn om det var 10.000?
Er oppriktig nysgjerrig, for vanligvis når folk kaster “masseinnvandring” rundt seg så er det et veldig lite spesifikt eller gjennomtenkt konsept som er mest brukt som et forsterkende argument (uten nødvendigvis å ha noen rot i virkeligheten) for å holde folk man tror man ikke liker ute.
Klarer man ikke integrere 10, da bør man ikke ta inn 10.
Er enig i det du skriver egentlig.
Jeg ser ikke på innvandringen til Norge som en total kollaps. At folk krysser grenser på grunn av jobb, krig, elendighet eller naturkatastrofer er noe land kommer til å måtte forholde seg til så lenge vi lever. Det blir bare flere mennesker og Jorda blir ikke noe større.
Kan forsåvidt være enig i det, men det er jo en helt annen ting enn “hva er masseinnvandring?”.
Men det er greit, du behøver ikke ha noen klar formening om det.
Ha en fortsatt god kveld
Tar man inn mer enn man klarer å integrere så kan man kalle det hva man vil, problemer får man uansett. Masseinnvandring virker å være et ord som er hot omdagen.
Jeg har ikke noe tall. Men når man tenker på at 1 innvandrer gjerne drar med seg flere i familiegjenforening. Så må man ta med hele regnestykket. I utgangspunktet ville jeg antatt at en innvandrer medførte et plussregnestykke for en økonomi som Norge. Men når regnestykket blir en stor kostnad i stedet så gjør vi noe alvorlig galt. Derfor blir det også galere jo høyere tallet er.