Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

Har en sånn, betalte 599 for den i mars… på Kjelltech. Godt å se at de skor seg på pandemien.

1 Like

Får en samme funksjon med siste Apple Watch?

Hvorfor er det slik at en NOD og ZAP-ME er non diskusjons selskaper her på TekInvest?

1 Like

minner fra fårne tider :relaxed:

Verdensmesterskap i værvarsel :heart_eyes:

6 Likes

Ser nå at VG pøver seg på et nytt prosjekt i å påvirke politikere i å gjøre forbud mot tøymunnbind,og heller få folk til å kjøpe disse engangs kirurgmaskene :mask:

Bruker tøymaske selv kjøpt på Ebay som fungerer utmerket,også etter vaskimage

Aldri aksepter det. Da ender du med en gang opp med:

Berkshire 13F

1 Like

Hyggelig å se at noen Nordmenn lykkes - bra jobba!

2 Likes

800 millioner hver, helt ok det :sweat_smile::+1:
Er sikkert mange flere aksjonærer da, men delt på 3 høres bedre ut :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Jo aksepter det, eller så ender man fort opp med at det er ingen som tar ansvar for livene sine.

:v:

Ja, visstnok hadde de noen eksterne investorer allerede med på laget så de fikk nøye seg med 300 millioner hver, er nok helt greit fornøyde med det tenker jeg :slight_smile:

1 Like

Omsetningen 2019: 18mnok? Morsomt å lykkes!

2 Likes

Hva er det FA egentlig vil ved å bruke dette bildet til saken (Nei, det er ikke jeg som har klippet bort noe)?

image

1 Like

Det ser jeg jo med en gang :joy:

Litt synd på hun bak der…

Kjenner jeg FA rett har de som la ut bildet glemt å sette HTML-parametre for høyde og bredde på bildefilen, så det blir kuttet av når de legger det inn i malen. Det er rettet opp nå i PC-nettleseren ihvertfall, vet ikke hvordan det blir på mobil.

Jau, Flate lan. Men er vel noen som liker sånt også.

Det er den kjedelige , mest sannsynlige, forklaringen, og som ikke bidrar til en tabloid og fordummende debatt.

Kan også være at FA består av gamle (og unge) grisegutter som bedriver herskerteknikk mot alle de ikke liker trynet på. Spesielt kvinner.

Ser slik ut hos meg image

Kan være noe algoritmer eller cookies som gjør at det blir slik hos deg ![:joy:]