Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

lørdag(Natt til Søndag) er de igang :dizzy_face: :boom: :boxing_glove:

Årets selger :smiley:

1 Like

Når biotekinvesteringene blomstrer er det viktig å ikke overføre eiendelene til arvingene før en havner i trekassen;

edit: feil link

Er så lett å dra “en tidligere ansatt” kortet

Som først hadde vært ansatt lenge, så en uke, så lenge igjen?
Jeg fikk vondt av å se på, men han bekreftet hypotesen om folk med ferrari-emblem på jakken!

3 Likes

ja jeg tror det er større sjans for at det var han selv enn en tidligere ansatt :face_with_hand_over_mouth:

2 Likes

Herregud så fløut det var å se det klippet :joy::joy:
Har faen ikke ord når det gjelder han der typen :rofl::rofl:

6 Likes

Haha for en kødd. Håper det firmaet går konk.

6 Likes

Lurte på om det er noen snille sjeler der ute som kan hjelpe meg med en sak.
Har prøvd å lage meg et exelark for min portefølge med oversikt over kjøp/salg osv. Dette ble ikke helt som jeg hadde håpet da jeg ikke har så mye erfaring med exel. Finnes det noen bra program eller maler for slikt?

Du kan jo opprette din portefølje her på forumet.

Det har jeg gjort, men tenkte mere å ha en total oversikt over nåværende og tidligere handler.

1 Like

Det har du i VPS.
Jeg klarte delvis å knekke koden i Excel i -97 til -99, men bruker nå verken Word eller Excel, jobber kun på iPhone og iPad, litt på Mac, men du får sikkert hjelp av mange andre som er flinke med data her.
«Hjalp» kona med å sende jobbsøknad på nett her om dagen, jeg ikke holdt på: jeg klikka!
Hvorfor skal det være så inni granskauen vanskelig med vedlegg og formater?

1 Like

Edgewonk

3 Likes

ingen tvungen mekling hos Vektere?

Streiken har pågått over 9 uker…

Da har de snart streiket dobbelt så lenge som det tar å utdanne seg, kurset er 194 timer…

1 Like

Mike Tyson ligger rett under 100 kg her ved veiingen :boxing_glove:



2 Likes

NM er i Finland denne helgen ser jeg… Så mye på langrenn for noen år siden, nå er det ganske lite interessant. Spesielt i år.

Tja, gikk da elendig i NM da siden Sverige tapetserte pallen😉

Fikk det ikke med meg. :slight_smile: Tok meg selv bare i å plutselig innse at åpningen på Beitostølen var nylig - og før gledet jeg meg gjerne litt til det noen uker i forkant.

1 Like

Blir nok uansett endring i dag, tipper på seier for Johaug, men kan bli Karlson også, på herresiden blir det sannsynligvis også endring, overrasket om Norge tapetserer pallen.
Er sykemeldt og holder meg i sofaen på andre uka så jeg får nok med meg det meste i helga…dessverre.:blush: