Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

:slight_smile:

Poenget mitt var mer: Før brydde jeg meg 23% om langrenn - nå bryr jeg meg ca 0,4%.

God bedring til deg!

3 Likes

Skifta over til skiskyting.
Mer jevnt, og penere jenter.

1 Like

Tror folket på Tyson eller Jones jr?

Tyson ser ganske bra ut på sekk for tiden, men det er nok neppe like enkelt å få inn slike kombinasjoner på Roy Jones, som boksesekken :wink:
Tror faktisk det kan bli en bra kamp tross deres alder :grin:

2 Likes

Er det slik at det ikke er dommer i denne kampen og knockout er ikke tillatt?

det Joe Rogan sier på podcast`n,er at det ikke er publikum…ingen dommer,men jo,knockout er lov…

høres spesiellt ut…:man_shrugging:

1 Like

Ja. Så noen skrev det ikke var lov, men de har nok lest “no-knockout clause”. Da mener de at 12 ounce-hansker og kortere runder vil gjøre mindre skade på de og en knockout er ganske usannsynlig.

1 Like

det blir spennende om vi finner en videosnutt av kampen på youtube imorgen :smirk:

Kan jo se den i ettertid på viaplay da. Den blir nok ikke så storartet at jeg ofrer nattesøvnen for å se den live da.

Uavgjort, merkelig avgjørelse. Jones fikk ikke gjort så mye annet enn å holde i Tyson.

Jaja, nå fikk de seg en grei treningsøkt og masse penger da.
Tyson overasket mest på formen da han ikke har gått kamp siden 2005, mens Jones hadde sin siste i 2018.

Ellers var Dubois vs Joyce ganske bra. Men øyet til Dobois ble klistret igjen, så han gav seg faktisk. Ikke ofte man ser.

1 Like

nok en youtube stjerne prøver seg på boksing…

Nå kjenner ikke jeg til han. Sammenligner man med de beste så er det jo selvsagt veldig langt opp. Men allikevel en meget bra debut!

Det ser som at han har drevet med en eller annen form for kampsport tidligere i hvertfall. Dersom han ikke har det så er det veldig, veldig imponerende.

1 Like

imens i ørkenen i USA…

1 Like

Tenk Tyson og Jones jr fikk minimum 10 millioner usd hver for det greiene der :sweat_smile::see_no_evil::joy:

Tyson prøvde nå ihvertfall å lage litt show da. Det skal han ha.
Men jeg kan aldri i verden tenke meg at de som betalte for dette er fornøyd :sweat_smile:

1 Like

Noen med drone som enkelt kan forklare hva man trenger for å fly over 250g hobbybruk fra 2021, er det R01?

Jones bokset som en pensjonist, pustet tungt etter runde to og fra da av og ut var det bare holding fra hans side.

Tysen bokset ikke så værst, når han ikke ble holdt.

Mtp. at jeg var oppe kl 5 for å se kampen, så hadde jeg blandede følelser etterpå :thinking:

1 Like

Hehe. Som jeg skrev her i går så tenkte jeg at det ikke var verdt å ofre nattesøvnen for denne kampen :sweat_smile:

Tyson kan vi ikke klage på med tanke på hvor lenge han har vært ute av gamet og levd en usunn livstil i mange år. Så han imponerte, han ville bokse!

Jones som er en av mine yndlingsboksere igjenom tidene! Uten tvil en av de aller beste, skuffet stort. Han bokset jo så sent som i 2018, så han har jo betydlig kortere reise til kampform, men han ville bare bli ferdig med kampen så det ut som. Han fikk kanskje stor respekt for slagstyrken til Tyson, eller så var han ikke i god nok form.

Tror han undervurderte kondisen til Tyson. Han undervurderte også hvor teknisk Tyson var.

Enig der. Jeg ble også overasket over kondisen til Tyson. Det så ikke ut som han ble sliten. Det tærer på kreftene å klinsje også.

Jeg tror de har sett tidligere kamper der motstandere (f.eks Holyfield) har tatt brodden ut av Tyson ved å klinsje. Men de glemte at Jones var blitt pensjonist og ville bli mist like sliten :sweat_smile:

Jeg trodde Jones sine treningsvideoer bare var promo, men det var tydeligvis sånn han har trent. Alle som har prøvd boksing vet at det er stooor forskjell på 3 slags kombinasjoner slik Jones har øvd på og 5-10 slags kombinasjoner. Tre slag kan alle drive på med, men 10 slags kombinasjoner klarer de færeste uten å bli helt pumpa.