Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

Eller, så passer du inn i nettavisen demografien og da passer jo det bildet.

3 Likes

Akkurat dette mener jeg,-de som allerede har god bunnlinje kan ta til seg arbeidsledige :wink:


:+1:

Mange slike bedrifter fungerer som utmerkede kompetansebyggere for mennesker uten utdanning.

Helt topp👍 McDonald’s er faktisk et annet godt eksempel. De som mestrer skiftsjef og drive through-betjening hos den gule måke skal man ikke kimse av:)

3 Likes

Jaja, får nå håpe at postkortene går opp i verdi så helsearbeiderne kan selge dem:


Kudos til Pøbel!

8 Likes

en skal høre mye før…fjærene detter av?

1 Like

kikket på portefølgen hans…ikke imponert,-men risikovillig var han da han var på rett plass til rett tid.

Summa summarum,bra gjordt!

nå gjelder det bare å holde på verdiene,-klarer han det? :thinking:

@Jcp @RedEnergy siden dere tok pause har kvaliteten på politikkchaten dalt noe.

4 Likes

Skremmer meg selv når jeg umiddelbart gjenkjenner selv sensurerte TI-avatarer.

2 Likes

Haha kjente igjen alle selv :joy:

1 Like

Når hjemmekontorhelvete er over blir det fort en pause sammen med de to nevnte :wink:

1 Like

helv…nå begynner “Oslo”-tilstandene i Stavanger også :unamused:

ja…det er vel bare spørsmål om tid hos oss på vestlandet også :chart_with_upwards_trend: :man_shrugging:

2 Likes

Kanskje det må åpnes flere ungdomsklubber? Et rosetog kanskje?
Nettkampanje full av PK og forståelse?

Sorry, men det må enda sterkere lut til.
Hold deg fast, men vi snakker nok et profilbilde med en hashtag og tekst.

#neitiletellerannet

5 Likes

:policeman: :oncoming_police_car:

Her lukter det for liten avstand mellom folk.
Kanskje så mye som helt ned i 0.6 meter mellom folk.
Eller en rebell, uten maske…

:policeman:t2:‍♂

2 Likes

Ikke midler til sånt. Eliten må ha gull pensjon, etterlønn, bonuser, transport, mat, reise og overnatting. Sikkert en utenlandsk au pair på luselønn og. :partying_face::partying_face:

1 Like

Det der er bare fillesaker. Verre er det med alle disse overgrepene i idretten som har skjedd i stillhet i alle år.

1 Like

ja…hvis en graver nok,så er det mye ondskap der ute,-slik som da politiet ryddet gatebarn før fotball VM i Brasil i 2014 :cry: