Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

Da er det jo også en fare for at posten skalerer opp om det er behov. Bring leverer jo pakker hver dag siden det er volum til å forsvare det.

verden trenger det nye “Internet” ,mens vi trenger ny “jordbæråker” å plukke på :sweat_smile:

Det er jo den symbolske gesten som teller! :joy::joy:

Det er til å bli kvalm av. Dersom jeg hadde vært sykepleier, så ville jeg prøvd å sette i gang en streik nå.

Er for øvrig enig i at fingeren må rettes mot høyere hold da…

Klapp på skulderen og symbolske gaver er normalen for de som er nederst på den offentlige rangstigen.

Det er bare politikere rundt i de mange kommunehus og folka på Løvebakken som får de harde pakkene til jul. :christmas_tree::fireworks::gift:

1 Like

tips…IKKE kjøp denne julebrusen,- Akvarievann smaker bedre i forhold!

image

:nauseated_face:

2 Likes

Kjøpte du den sukkerfrie? den smaker bais.

ja,det var den sukkerfrie :unamused:

Drikki mye akvarievann?

2 Likes

Det mest idiotiske er jo disse avtalene om etterlønn som disse direktørene får.
Til og med når de får sparken så får de fallskjermer og etterlønn.
NAV er tydeligvis for fint for de.

3 Likes

Og jeg som var fornøyd med å gå opp 114 kroner netto i måneden i år. :smiley:

aaaaaand… 250dollar fattigere.

3 Likes

:grin: du tjente på handelen der, fyy så søt den toddler spacesuite onepiecen er

Den er kjøpt! om den ikke passer får kona ligge i horisontalen helt til ny er produsert :smiley:

1 Like

Pris samarbeid lønner seg vist ikke lengre… her får de en liten bot på 21 Milliarder, fortjent? :scream:

Satser på Brekkhus tar en :dizzy_face::boom::boxing_glove: revansj til neste år.


image
image
1 Like

Heh, en landsdekkende poll laget av SSB, og en poll laget av nettavisen.no.

6 Likes

For X antall år siden så TURTE 40% av de spurte å innrømme sin skepsis, nå i disse PK krenkehysteri-tider så tør 10% å innrømme det samme.
Trenden er global, ingen tør være ærlige om sin skepsis.

2 Likes

Da ble det Jul i år :santa:

image

3 Likes