Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

De bruker faktisk sånne her i Alta på vinteren, noen postmenn hvertfall, ikke alle. Kjølig…

verd å lytte til :thinking:

3 Likes

dagens :laughing: :grin:

“Rule #1 of the internet - don’t fuck with reddit or 4chan, especially when it comes to their video games”

2 Likes

the rally cry on r/wallstreet bets:
“we can remain retarded for longer than they can stay solvent!”

Dette er gøy :joy:

Mener jeg så at det var 130% shortdekning I GME her I’m dagen. Er nok mange som har gått konk på den nå.

2 Likes

opp 6.5m $ sist uke :laughing:

tenor

Long story short, u/DeepFuckingValue (DFV) posted his GME YOLO here back in September of 2019.

“He took an $50K long position and has been long ever since. That’s right, he turned $50K into $13MM+, and was at almost $25MM at today’s peak.”

1 Like

Relevant username

We’ve made it folkens, vi er i avisa :smile:

15 Likes

Ser ut som bestekompisen til @Hakon driver å gjør seg lekker for Trygve hegnar ved å prate opp HO forum :stuck_out_tongue:

5 Likes

Synd at han slettet porteføljen på shareville for noen år siden. Det var jo alltid litt moro å følge med på hvor bra “ekspertene” gjorde det :see_no_evil:

4 Likes

…ja,da var starten på slutten av OL begyndt :man_facepalming:

43 posts were merged into an existing topic: WallStreetBets / Reddit

En ting jeg lurer litt på. Kan dette bli en black swan event som tipper hele markedet?

1 Like

Ny tråd: WallStreetBets / Reddit

2 Likes

Beste tråden ever allerede !

1 Like

ja det var da svært beklagelig.

Må ærligtalt si at utenom mor til @Hakon har jeg ikke møtt 1 oppegående vekter i livet mitt.

4 Likes

For i tråd med smittevernreglene for corona, måtte paret inn i «coronateltet» for å svare på de standardiserte 20 spørsmålene

Har kommet over disse spørsmålene nå:

  1. hva heter byen hvor viruset først ble kjent?
  2. hvilke statsoverhoder har blitt smittet og innlagt på sykehus?
  3. hvilken norsk tradisjon har blitt brukt for å skape gjennomslag for de norske tiltakene?
  4. hvor mange uker stenge norske skoler og barnehager våren 2020?
  5. hva heter personen som først fikk vaksine i Norge?
    Osv

Synes egentlig dette var ganske unødvendig for å få komme inn på fødeavdelingen?

Er dette tull?

https://www.deraktionaer.de
edit denne ble flyttet hit, ønsket meg egentlig en egen tråd for å følge om den egentlig har den innflytelsen det snakkes om etc…

1 Like

Den har stor innflytelse, det ser man på det meste innen hydrogen…