Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

Da skal vedkommende som mottok summen ha trodd at det var egenkapital til bolig, da privatpersonen tidligere hadde søkt om privatlån fra kommunen, skriver Budstikka.

I en skriftlig forespørsel om å utsette fristen, kom det frem at privatpersonen hadde kjøpt aksjer for 1,75 millioner kroner, og tapt 1,2

:man_facepalming:

2 Likes

Årets nyord «mutantutbruddet»?

Sjekk disse småtassene kjører Roadracing.

5 Likes

idag tar jeg meg et glass saft da det er 5 års anniversary etter å ha klart å få :phone: fra meglerhuset DnB Markets da jeg prøvde å skvise inn 800k inn i Voss Veksel- og Landmandsbank,som på den tiden hadde ca 50 000,- i daglig omsetning… og jeg ønsket da en utbytte aksje…tingen var bare at Voss hadde gjordt en splitt av aksjen noen uker før …og utbyttenivået var langt under det jeg leste noen timer før :sweat_smile:

Solgte morgenen etter handelsdag og hadde en “lett” pinlig telefonsamtale :telephone_receiver: :thinking:

What`s your story?

9 Likes

Fikk du kjøpt for 800k, eller fikk dnb stoppet galskapen? :see_no_evil:

fikk kjøpt en dag for 800k,og solgte dagen etter med 150k i minus :smiley: :+1: :sweat_smile:

i samtalen :telephone_receiver::roll_eyes: så ble det nevnt litt om “hva,hvordan og hvorfor”,pluss litt om kursmanipulasjon :chart_with_upwards_trend: :chart_with_downwards_trend: :face_with_monocle: :interrobang:

2 Likes

ideer til inntekter på siden?

1 Like

Endelig kommer pakken med den nye pen is pump en.
Gjett om jeg var snar med å betale!?!

…er dette pga stråling fra å ha kjørt så mange mil med El-biler de siste årene?

:thinking: :man_scientist: :man_health_worker:

DNs helgequiz for uke 5

…kan en datamaskin utløse neste “Black Swan”? :thinking:

Koselig for Bitcoin med kvantadatamaskiner da, var visst ca 4m bitcoin som var sårbare :stuck_out_tongue:

Kvantedatamaskinene får ikke tak i mitt gull og sølv

4 Likes

paranoid?

Jeg har tatt å printet ut et “Screenshot” av beholdningen min hos “euronext VPS”,om vi en dag skulle våkne opp og det skulle være en “teknisk” feil i de elektroniske dataene.

1 Like

Hvis de hacker seg inn på serverne hvor du har konto og selger shiten? :see_no_evil:

1 Like

Neida, bare for lite grådig. Personlig har jeg tenkt å bare “printe ut” whatever beholdning jeg ønsker i det tilfellet. Takke seg til photoshop! :slight_smile:

Er ikke det banken/nettmegler sitt problem? Med krypto har du jo litt mindre ordninger som hjelper deg som konsument.

1 Like

…lenge til Jul?

Nå er det vel ingen her som er interesserte i divers i fisering, men det skader ikke å ha litt teori innabords

3 Likes