Ikke bare søringer som sliter med årets første snøfall?
Det er forskjell på snøfall og snøfall;
Heh, i mars/april i fjor, så målte jeg 37cm kompakt snø her på østlandet. Det er sånt som skaper kaos tidlig på vinteren og litt småkrøll senere.
På ett døgn?
Kan ikke si at jeg har sett så mye her i Oslo, men med mange biler er det utrolig hvor mye problemer en enkelt ulykke kan føre med seg. Hørte på radioen i forrige uke at en bil hadde kræsjet(?) på Carl Berner i morgentrafikken, det førte til store køer hele dagen…
og nå begynner de å mate seg selv med ideer i ulogiske “oppdiktete inntekter”
Neida, i Kongsberg, hele 1 time med bil unna Oslo sentrum
Heh, eller, man kan jo vri på det, hvis jeg får utbetalt 500k i lønn (etter skatt) og investerer 200k av disse, burde de da bli trukket fra lønnen min også burde jeg få tilbakebetalt skatt?
Det er vesentlig forskjell på 700k innbyggere (Oslo) vs 25k innbyggere - forsåvidt også 55k (Bodø) og 25k
Oh well, var ikke så alvorlig ment altså, synes bare det var litt morsomt
dyrt med El-bil nå ?..eller?
Skikkelig drøyt, over halvparten av hva det koster å «lade en fossilbil.
Det som blir drøyt er de 30k ekstra jeg får i strømregning i år
Ja, det er ikke elbilen som er problemt, men de kalde barderomsgulva, varmtvann, oppvarming osv.
Elbil, klesvask, moderne tørketrommel, oppvaskmaskin osv blir det mindre av.
Har du vurdert fastpris? 77,5 øre per kWt når forbruket er på det høyeste.
Jeg bruker 22000 kWt i året, jeg tenker jeg er mer komfortabel med å betale høy pris året rundt ift å bli ruinert gjennom vinteren.
3252kwh i året hos meg i leiligheten…
Bring it on bitch!
Ruinert blir jeg neppe også er jo billigste fastpris nå på 91øre kwt
Burde jo egentlig sett denne komme, men er ikke alltid man treffer. Spørsmålet er jo om markedet har endret såpass karakter at prisene vil være varig opp…
– Hvis det er begrunnet med løgn og bedrag, så aksepterer jeg det,
Når du har forhold til seks kvinner samtidig som du er gift, så driver du med løgn og bedrag, så ser ikke helt hvorfor han forventer noe mer forklaring
Edit
Når jeg freser opp bakkene med etronen og kjenner solide krefter virke koordinert og samstemt så tenker jeg ikke på strømprisen. Jeg tenker på at jeg aldri aldri skal ha Diesel igjen.