Nei, det ser ikke sånn ut dessverre. Her har vi noen dekkende uttalelser fra tidligere statsminister i Malaysia. Skulle trodd kontoen var hacket
Problemet er at Islam som grunntanke er en krigerskreligion (jihad osv…) som ser på utenforstående om vantro, og som mindre verd. Å prøve å forandre dette er umulig, da det er en av pilarene i religionen.
Denne blir desverre bare mer og mer aktuell
Anbefaller også alle å lese Christopher Hitchens.
Hei!
Har bare ett lite spørsmål, vet ikke om dette er rette plassen å spørre men lurer litt på ting ang. utbytteaksjer. Ser enkelte, f.eks studenter sier dem betaler husleien sin med utbyttene de får gjennom årene fra selskapene. Hvor mye må en egentlig starte med for og få slike summer i utbytte? Har 70000,- nå som jeg starter med og syntes det er mye. Ser f.eks med PepsiCo aksjen att en “kun” får 2000-3000 kr i året med utbytte der viss en handler for 70000,-.
Apple begynner å gå tom for ideer i spesifikasjonene som tiltreker kjøpere…
Er da alltid slik før lansering. Og lanseringen var sen i år.
koseligt i framkrike
Ja her ser vi resultatet av Europas “strålende” flyktninge-og innvandringspolitikk.
Følg med, det blir bare verre, og sprer seg mer og mer.
Fanatismen fra enkelte grupper som oppfører seg mer som dyr enn mennesker altså.
Og før noen får ekstreme krenkeutslett og roper rasisme, snakker ikke om spesifikke raser.
Fordi vi er vel alle samme rase?
Ja
Les boka “God is not great”.
lest den ja
Noen som har erfaring med cfx? Er det legit og innafor lovverket?
Trodde et øyeblikk at jeg hadde fått en sverm av småfluer i huset nå.
Det trodde jeg også en periode
Denne går noe sinnsykt, torsken skal opp og frem ser det ut til
Norcod
Straks ny dagshøy, sterk som en okse
start julehandelen nå!
Black friday hvert år det…