Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Jeg er mer imponert enn forferdet for å si det sånn. :smiley:

2 Likes

S&P ned 0,75%, VIX opp 14%,

hva skal man si…

Filtrere epost:

image

.
.
.
.
.
.
.
.
.

image

4 Likes

T -58 minutes

Jeg er innom der iblant på noen tickere som det er liten interesse for her på forumet, som Next og Natto.

Alle forum har vel noen gullkorn og noen sandkorn

3 Likes

Forståelig og min kommentar var ikke direkte rettet mot deg, for du har ikke akkurat direkte hetset Hegnar Forum :slight_smile: Creds til deg for det.

1 Like

Hegnar er mye søppel å bla gjennom, men det dukker stadig opp gullkorn på Nanotrådene, som er de jeg er innom og leser. Får seg jo en god latter av og til med på kjøpet :+1:

1 Like

Komplett bank :

Tegninger fra NOK 10.500

Tegningsperiode: 31. oktober – 8. november

Første handelsdag på Oslo Børs 10.november

Se prospekt og tegn aksjer her.

Tegn aksjer direkte i din Aksjesparekonto hos Pareto Securities.

Du kan tegne aksjer i Komplett Bank direkte i din Aksjesparekonto hos Pareto Securities.

Komp har egen tråd :wink:

1 Like

Se der ja, eg følger ikke godt nok med :+1:

1 Like

Har kjøpt ny laptop nå, en HP. Alt er installert, antivirus o.l.
Jeg kommer meg inn på nordnet og andre nettsider, men Tekinvestor vil ikke laste inn. Det står at den er lastet men blank skjerm. Prøvd å refreshe og åpne nytt vindu men nix fix. Noen ideer? Sikkert lett men jeg er ca like flink med pc som Harald Hårfagre var :joy:

2 Likes
3 Likes

Oilimp, hvilken browser bruker du?

Internet explorer. Skal teste edge.
Edit: funket som bare det med edge. :+1: :grin:

Oi, Hårfagre! Nei, bli med oss i Google Chrome.
Mye bedre nettleser…! Den bruker litt mer ressurser av PCen, men er mye bedre.
Last den ned, og bruk som standardnettleser :slight_smile:

2 Likes

Gap opp i NattoPharma fra 8,95 til 10,10 og påfølgende topp rundt 12. Hva tenker dere om dette? Vil gapet fylles eller får vi videre oppgang?

lol?

Hva feiler folk?

Haha, fatfinger i natto, sikkert noen her som hugser min fjor eller to år siden, hugser ikke, skulle vertfall legge inn noen kjøp, trykket feil og og la inn kjøpe langt høyere enn eg skulle, og fikk self en del aksjer til alt for høy pris :joy::joy:

4 Likes

Hvis dere sjekker Natto-tråden, så hadde dere fått med dere at en av partnerne til Natto kjøper 560k aksjer til 12,50 stykket. Mao en mini-emisjon som løser et mulig cashflow-problem og synliggjør verdiene i Natto. De har også guidet H2-tallene og 2018-tallene, og jeg syntes ihvertfall det begynner å se bra ut.

3 Likes