Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Det er ingen som har snakket om det i media som jeg har sett. Det er likefullt en mulighet de har nå som da.

Coop lotteri og fundrizzle.com.
Sier det dere noe?
Jeg fikk Mail. Coop skrapelodd.
Å jeg vant en iPhone Xs. Bare fyll inn kortnummer å du blir kun trukket 10kr for de første 3 dager. Deretter 749kr PR mnd.

Bra tilbud det da :grimacing:

Å mailen kunne ikke legges i papirkurv :face_with_raised_eyebrow:

Lett å fikse, sperr kort, lever anmeldelse , be om refund fra bank

Ser trollene går bananas i Nanotrådene, de liker seg kanskje ikke her inne? :slight_smile:

1 Like

De solgte med tap. Klart de vil ha kursen lavere for å dekke inn de 87 aksjene de solgte pga nerver…

2 Likes

Vi har alt pratet og han har fått råd. Det løste seg bra.

Nja… kom jo et skikkelig boligkrakk også på den tiden… med et boligrentenivå på mellom 15 og 17 prosent.
Ikke pent.

Ser du følte deg truffet ja.
Det var flere jeg siktet til, som ikke klarer å være saklige, bare bajsser og troller.
Det er en stor forskjell fra det og relevant kritikk.
Jeg har investert mye penger i Nano i min målestokk, så at alle aspekter blir belyst er jeg veldig interessert i.
Troll og fjols derimot er det nok av på HO og shareville.

1 Like

Noen som vet om man må vedta forenklet forelegg fra fotoboks om man tilfeldigvis hadde armen over ansiktet da bildet ble tatt? Jeg spør for en venn :sweat_smile:

Nekt alt. Snuten har ingen mulighet å følge opp «forbrytelser» lengre…

2 Likes

Du kan nekte alt, så må de sansynligjøre at det var deg.

2 Likes


:joy:

Tror generasjonen hadde hatt godt av å kjenne hvor behagelig lite gjeld er… :slight_smile:

Har noen her erfaring med Saxo Bank/CMC Markets?

@megetgod har god erfaring, men han poster her skjeldent.

1 Like

Hvorfor vises nesten ingen BULL gearing aksjer i dags/ukes chart, men bare på års chart?

Jeg har prøvd saxobank, den er helt ekstremt dyr på kurtasjer og kostnader, så vil absolutt ikke anbefale den.

1 Like

oops
image

og @pdx gnir det inn som vanlig :joy:

image

5 Likes