Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Snapchat

Snapchat børsnoteres i usa. :slight_smile:

1 Like
1 Like

Både LinkedIn og Facebook droppa etter notering men usikker på om Snapchat gjør det. Prisingen svarer i allefall ikke til inntjeningen så jeg avventer eventuelt kjøp. Men spennende selskap. Bruker appen mye selv :slight_smile:

1 Like

Twitter mer en doblet seg etter børsnotering

1 Like

Også falt den tilbake

1 Like

LinkedIn steg helt ekstremt ved børsnoteringen.

1 Like

Snapchat taper terreng for instagram og facebook. Hadde styrt unna denne

1 Like

Gjorde de? OK. Kankje jeg blander med en eller annen børsnotering :smile:

En fordobling første dag, synes det er godkendt :wink:

http://www.ipwatchdog.com/2011/05/22/linkedin-ipo-huge-success-valuation-of-8-79-billion/id=17041/

3 Likes

@Evilfreud eg er en av di mange som dropper facebook og instagram til fordel for snap, for å minimalisere usosial sosialisering til sekunder og likevel få med seg et bilde, bilder sier mer enn tusen ord. Eg er overbevist om at snapchat har et sunnere enklere og bedre konsept enn di to andre… praktisk minimalisering eller whatever… eg trenger den ekstra tiden til å gjøre greier. Tekinvestor for eksempel :wink:

Edit: men det ser ut som risky business fra begynnelsen, men eg tenker å følge litt med likevel

Jeg mistenker at eneste grunn til at de børsnoterer nå ( de har tidligere sagt de ikke skal børsnotere) er fordi de begynner å tape brukere, så dette er prime timen de kan notere på.

2 Likes

Here we go

https://www.nordnet.no/kampanjer/snapchat.html

2 Likes

Tipper den her opp som en bjørn,ned som en skinnfell. Eller motsatt :smiley:

Opp som en løve foreløpig, over 25$ nå.

2 Likes

Opp 47% til nå. Helt grei børsnotering. Så får vi se hvor langt ned den skal etterhvert…

Jeg tenkte akkuratt det samme, Snap sliter med inntjeningen. Dvs de har ingen god måte å tjene penger på… FB slet også LENGE før de klarte å tjene penger på mobil.

Noen kommer til å tjene så maaaaaaaaaaaaaasse penger på å shorte denne aksjen.

Twitter 2.0, dere hørte det her først.

3 Likes