Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Men du forstår at det er forskjell å hente 100mill i en emisjon på 100kr vs 10kr? Og at det har betydning for utvanning av eksisterende aksjonærer?

Forøvrig har jeg ingen planer om å selge, men å ta en liten realitetssjekk iblant må være innafor :+1:

2 Likes

Er ikke enig at det nødvendigvis må bli en emisjon, FDA godkjenning burde medføre andre muligheter. Mangen måneder til det vei skillet.

3 Likes

Helt sant! Men skulle det komme en emisjon, håper jeg vi er nærmere 100kr enn 10kr.

God helg :partying_face:

3 Likes

Er det noe særlig annet enn lønn som løper av kostnader i øyeblikket?

Jeg tror det er positivt for oss, effekten(av Softox) er bedre enn HOCL, men dette er reelt: Sonoma Pharmaceuticals and EMC Pharma Announce Department of Defense DAPA Registration for Microcyn(R) Rx Products :: Sonoma Pharmaceuticals, Inc. (SNOA)
“technology based stabilized hypochlorous acid (HOCl) products for a wide range of applications, including dermatology, eye, oral and nasal care, and wound care, today announced that Microcyn® Rx products have received a Distribution and Pricing Agreement (DAPA) for distribution by the Defense Logistics Agency (DLA).”

Det er i praksis kanskje en plog som baner vei for Softox?

Ingen aktive studier

1 Like

Det er merkelig at ikke HOCL lokal produsert(pga kort holdbarhet) ikke er tatt i bruk tidligere imo. Det er lett å produsere, billig og effektivt så det synger etter.

1 Like

En god del bedre ja, denne viser effekten i sår.
Skjermbilde på 2020-12-19 19-56-33

8 Likes

Bare clickbait. Har sett denne og lignende artikler, spørsmålet er om denne plantegift en er trygg i menneskekroppen.

Clickbait og clickbait. Det viser at forskere verden over er på jakt etter løsninger mot resistente bakterier.

2 Likes

fint at noen da har fungerende utprøvde og godkjente løsninger da☺️

Almås profilbildet mitt ble fjernet etter ønske fra Softox :frowning:

Bortkastet tid, som de kanskje kunne brukt på å svare aksjonærer på Mail i stede:)

3 Likes

De har store ting på gang og har sendt almås til frisøren og hudpleie, så de vil ha vekk eldre bilder av han. Fort gjort at new York times, bbc og forbes benytter gamle bilder. :sunglasses:🫣

Har han solgt?

Hva snakker du om? Han har vel ikke solgt noe.

Det er ikke Kristian Almås. Det er Yuliya Almås, født 1980 og går ut fra at det er dattra.

1 Like

Googlet JG Invest før jeg skrev innlegget, for å være sikker på at jeg ikke husket feil og fikk opp at Almås var styreleder. Men gikk aldri inn på proff.no. Tok en for rask slutning. Min feil og betryggende sånn sett (har fortsatt aksjer i Softox). Sletter det opprinnelige innlegget.