Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Ingen nyheter er veldig ofte gode nyheter;)
Bare 8 dager etter ny Adm. dir ble ansatt kom en viktig signert avtale i havn. selv om denne var forventet så skjedde det først etter ny tiltredelse.
Jeg har stor tro på veien videre og tenker ny Adm. har mye og bidra med og et stort nettverk rundt seg.

4 Likes
20 Likes

hva er dette?

Det er basically det samme som dette:

Men å få det inn i clinicaltrials.gov er viktig (gullstandarden). Spesielt mtp partner

8 Likes

Just saying

3 Likes

Fungal disease spiked during Covid pandemic and pathogens spreading …

https://health.economictimes.indiatimes.com › …
Fungi could be the source of our next pandemic - ET HealthWorld

Humans are not prepared for a pandemic caused by fungal infections

4 Likes
7 Likes

Fikk endelig svar etter 11 dager

Hei

Vi er helt enig i at det er viktig for SoftOx fremover å skape interessen for aksjen. Vårt viktigste kommunikasjonsverktøyet her er kvartalsrapporter og meldinger som vi bli offentliggjort på Newsweb. Vi ber deg derfor følge med her, så vil du automatisk bli løpende orientert i hvorledes selskapet utvikler seg.

Med vennlig hilsen

IR SoftOx Solutions AS

3 Likes

Var merkelig at de ikke skrev noe mer info som ikke resten av markedet vet noe om…
Noe snacks om finansiering, partnerskap eller godkjenninger hadde gjort seg.

1 Like

Inadvent CEO og inadvent IR. Huff og huff.

Det var ikke det som ble spurt om heller.

Alt var bedre med Yana Eganova, hun holdt ingen ting tilbake… :slight_smile:

Som sagt tidligere, er jeg veldig glad for at de ikke pressemelder «spinn». Jeg hadde gjerne ønsket at vi allerede hadde BP-partneravtaler på plass men det kommer når det kommer.
Jeg tror brødrene Almås har lagt merke til verditap på et par hundre mnok, og ønsker aksjonærene (seg selv inkl) fornøyd.
Tror du du hadde fått et annet svar hadde du sendt til IR i Equinor?

5 Likes

Håper den tiden er forbi :grinning:

Det er vel akkurat det jeg mener, hvor mange har ikke sendt mail i ett håp om litt info utenfor det som er opplyst (sikkert en del)? Bra de har lært og forholder seg til saklig og henviser til pressemeldinger. Skal de gjøre en notering (neste år?) bør nok denne informasjonsflyten være korrekt meldt.

1 Like

Med all respekt, men når du sender slike spørsmål til IR, kunne du ikke forvente svar, annet enn et ikke svar som det du fikk.

Jeg syntes heller ikke at vi som aksjonærer skulle “plage” selskapet med spørsmål, annet en helt nødvendige og relevante ting.
Ikke lenge til Q4 (17.02), og mest sannsynlig ny webcast, still heller spørsmål da, men kun relevante spørsmål. Da får de også gitt informasjon til alle på en gang.

Men vi kan alle bli litt utålmodige, da mange ting har drøyd ut… Vi får håpe på litt godt nytt på Q4.

3 Likes

Hvilke spørsmål vil vi ha besvart? Jeg vil høre mer om SWIS “additional study” og om godkjenning av safedes i andre land enn Sverige. Videre bør vi høre noe om fase 2 design (x2) snart. Jeg er litt utålmodig på at noe skal skje annet enn ny interim CEO og ny CFO.

Egentlig mistet vi CFO og styreleder samtidig før jul og det gir ikke helt bra signaler. Gundersen og ute. Huff.

5 Likes

Det var vel kanskje ikke svarene jeg var ute etter, men å løfte fram til selskapet at aksjonærene trenger flere oppdateringer om saker selskapet har guidet om. Jeg forventet ikke å få svar om at selskapet skal ha capital markets day, men at selskapet skal registrere at noen aksjonærer hadde satt pris på det.
Jeg har ingen problem med svaret jeg fikk, men det tok 11 dager for dem å svare såpass enkelt. 11 dager å svare for et selskap som omsetter 1000 aksjer om dagen kan man bare le av.

Jeg har vært aksjonær siden 2020, aldri tenkt til å selge, ingen planer om å selge i nærmeste framtid heller. Bare ikke fornøyd med at selskapet har guidet og ikke fulgt opp guidingen.

3 Likes

Er det meldt at Melvin Teigen er ute av styret?
I.f. Brønnøysundregisteret er han ikke lengere i styret.