Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Jeg er sikkert den som er blindest, men softox har patentert den unike formelen safe og effektdes er basert på veldig, og er derfor godt beskyttet mot konkurrenter. Eu godkjenning er sikret og de regulatoriske videre godkjenningene i eu landene er nesten i boks, er jo sagt her at disse bare er formaliteter? så nære nå.
De trenger å vinne anbud i sykehus som de har gjort i Norge og Sverige i disse landene og lande noen salgsavtaler og partneravtaler.

6 Likes

Jeg har ingen tro på historien om fotvorter som forsvinner, men jeg vet at alt av athletes foot er borte på en økt. jeg tenker at det beste ville være om vi kunne introdusere en ny kultur, ikke bare slette alt tbh… men det er stort å kunne slette alt, uten risiko for at de lærer å overleve. Jeg tenker høyt nå, men det er rått å ta sopp og lignende!

Kom på et ess… Mykoplasma!

Håper egentlig på en partner som tar stafettpinnen videre med safedes, kjøper seg inn i biociddelen og betaler royalties. En med internasjonalt salgsapparat og midler til markedsføring osv, så kan Softox fokusere på det de er gode på (produktutvikling og forskning)

Er jo dette Almås ønsker og har medelt på flere presentasjoner, og er nokk sån det vil bli. Men de kan vell vinne sykehus anbud alla hinas parallelt med et slikt samarbeid. Blir spennende dette.

1 Like

noen ide om rest verdi i boet til almås? dette føtltes slemt!

Her er ingen slem, bare gode venner🙂

Jeg kan faktisk bekrefte at det tar fotvorte.
Dynka en bommulsdott og la på vær kveld i en uke og borte ble den.
Hadde hatt den i en mnd ca.
Leste her at det kunne hjelpe.

3 Likes

Tror deg,fotvorter er etter det jeg har forstått kroppen som prøver å innkapsle ondartet virus/bakterie for å beskytte kroppen.

er virus, men iunder foten er det såpass dypt at det ikke er tilgang om du ikke kutter vekk litt hud / bløtgjør pusser vekk.

Jeg kan ikke redigere flere inlegg i dag, så her er vi. Det virus, men under foten ofte blir det dypt. er det såpass dypt at det ikke er tilgang om du ikke kutter vekk litt hud / bløtgjør pusser vekk. skal ikke nekte for dine deres erfaringer, men tipper det er et stykke unna effekt tilsvarende bønders maursyre.

Har brukt helt vanlig eddik på fotvorter, ble brukt på meg og jeg på mine unger. har bare dynket en fyrstikk å tatt den oppå vorten gjentatte ganger til man kjenner det begynner å svi litt og borte blir den etter noen behandlinger.

tviler ikke på det

Hva skal til for at det løsner her? Interessen for Softix virker rimelig laber for å si det mildt.

SafeDes er som WD-40 for huden - funker mot det meste. Jeg har ikke testet vorter, men har funket mot kuler som har bygd seg opp over tid, punkter som klør, og mot munnsår (herpes).

For munnsår bruker jeg vanligvis denne kremen, men man er ganske avhengig av å begynne med den så fort man kjenner at munnsåret er på gang. Hvis ikke har den liten / ingen effekt.
Det er Antix, som koster godt over 100,- for 2 g !

SafeDes derimot funker bra selv når munnsåret er i full gang. Men skulle vært i kremform, tungvint t å sitte med en bomullspad mot huden over lengre tid :wink:

6 Likes

Rapporten UN la fram på tirsdag får mye oppmerksomhet som gjør amr høyaktuelt.

1 Like

Snart Q4 17feb. håper og tror vi vil få en del positive informasjon om pågående prosjekter og avtaler.

1 Like

Håper først og fremst vi får invitasjon til webcast. Burde komme i dag.

Det kommer sikkert 11 dager etter Q4😂

Invitasjonen til Q3 kom bare 2 dager før presentasjonen.

Håper å høre noe omkring finasiell partner, men i det korte bildet er jeg mest interessert i hva de har gjort i forhold til KEMI godkjennelsen og om når man kan forvente å høre noe omkring svar på søknaden om SWIS i USA.

1 Like