Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Det positive er aksjen er så skakk kjørt at det nesten ikke kan bli verre.

Når det gjelder aksjekursen så taler den for seg selv

Jeg har ingen problem å lese kritikk av selskapet.
Har du lyst å fremstå som en idiot må du gjerne fortsette å skrive for min del

1 Like

Det er vel ikke noe nytt eller overraskende her?

Slapp av, IR jobber på. Ikke stress!!

Bare at utbetalingen fra EDF ikke var så straight forward som først tenkt, men noen skribenter har allerede vært inne på den tanken tidligere. Ikke første gangen selskapet har misforstått/bommet med kommunikasjon. Man kan argumentere med at det ikke var deres skyld, men nå begynner det å bli mange ganger hvor ting har gått i mot selskapet uten at det er deres feil…

2 Likes

Denne var interessant. Jeg tolker det som at de er i ferd med å selge unna et produkt for å skaffe cash, men kan tolkes i alle retninger.

Furthermore, the
company has initiated a process to address and secure a longer-term funding of
the company. The company believes that the solid clinical results in both the
wound care and respiratory projects, combined with a well-defined development
path to market, create a good foundation for attracting high quality and
competent investors

Det får snart være grenser for hvor mye som uforskyldt skal tippe i disfavør for Softox.
Undrer meg litt på hvorfor man skal utsette presentasjonen til uke 9, man ka nvel håpe at de estimerer at det skal ha kommet noe positivt innen den tid.

1 Like

Ja. Vinterferie :innocent:

Jeppe, enig. Fortsatt uproffe… men det kommer seg nok. Så lenge teknologien, patentene og markedet er der. Så får en bare erkjenne igjen at ting tar tid.

1 Like

Som mange andre er nok teknologien, patentene og støtten fra høyt respekterte forskere eneste grunnen til at jeg fortsatt smører meg godt med tålmodighet.

1 Like

En måned siden oppdatering fra deg @polsmannen

Hvordan gikk det med gamla?

Det har jeg glemt, men joda det har grodd helt fint nå og ser ut til å holde seg fint også. Så dette gjorde susen.

12 Likes

Spørsmål: Hvordan kan EDF endre på vilkårene? Skulle trodd at betalingsvilkårene stod skrevet i stein når de signerte i januar.

1 Like

Dette stusset jeg på også, det virker veldig rart for å si det mildt.

Dette er så dårlig ledelse, planlegging og IR! Denne meldingen, og så radiotaushet i to uker?! Hvordan i all verden skal markedet klare å prise selskapet riktig i mellomtiden når usikkerheten er så total?

7 Likes

Har fortsatt den meningen at det var bra Almås forlot stolen og mener også at styreleder jobben er feil, han skulle sittet litt bak (min klare mening) og latt andre styre. Han kunne holdt seg på utviklingssiden…

1 Like

Board of Directors will soon propose to the General Assembly a demerger of SoftOx Solutions AS to establish SoftOx Wound Care AS as a wholly owned subsidiary of SoftOx Solutions AS. Further clinical development will continue in the US and will be co-funded by the US Naval Medical Research Center.

1 Like

Som vanlig skapes flere spørsmål når informasjon gis.

A review of the Premarket Notification (510(k)) application to the US Food and Drug Administration
(FDA) to obtain clearance for SWIS as a medical device class II in the US market shows that we
have not met all the requirements for this application. Work is ongoing to establish the extent of
supplemental work and resources needed to secure an approval.