Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Dette er det mest ydmykende aksjekjøpet jeg noen gang har gjort :sweat_smile::sob:

1 Like

har du sett på: Sonoma Pharmaceuticals Reports Third Quarter 2023 Financial Results :: Sonoma Pharmaceuticals, Inc. (SNOA)
Kan de være cock blocker ? Vi tror vi vet vi har en mye mer potent løsning(2 meninger) men markedstilgang er så bra å ha…

Ja, det er latterlig… 2 uker med fallende kurs…

Jeg blir ikke overrasket om en av Al-måsene har pengene klare til en nytt konvertibelt lån / tilsvarende løsning for å få maks eierandel på lavest mulig kurs. De er cowboyer, kan like gjerne melke kua maks.

For min del blir det nok å plukke meeeget forsiktig fremover…

2 Likes

Aner ikke hvordan dette funker med fase 2 men ser vel ut som om forsøket skal gå for influensa A etter som det er gjort ett In vivo forsøk på det??

The SoftOx Research Department led by Prof. Thomas Bjarnsholt has demonstrated reproducible dose dependent virucidal effects in in vivo mouse models of Influenza A. The team continues to investigate the effects of SIS in mouse models with other infectious agents.

2 Likes

Har man ikke noe konstruktivt å si er det ofte best å være stille.
Så jeg tror jeg må holde kjeft.

1 Like

Risikerer vi at de går konk…?

tviler, de er ved masten på innsiden.

nå tror jeg kanskje det skapes en storm i et glass.

En løsning bør være klar innen imorgen tidlig. Har vel nok av kapitalsterke venner. Softox har vel blitt en enorm lærepenge for mange av oss.

1 Like

Nå er tiden for å gjøre inside kjøp

Mitt håp er en partneravtale blir offentliggjort inne uke 9.

2 Likes

Hvordan reagerer markedet i morgen? Jeg tenker at de som allerede sitter inne har vært gjennom helvete og mer så de er vel immune. 5-6% ned kanskje?

Bør vel være begrenset hvor lavt det er vits å selge ned kursen mtp skattefradrag og muligheter for at det hele ordner seg. Samtidig som det krever at noen faktisk kjøper med den risikoen det innebærer.

Jeg har seriøst tenkt at det kan bli ti ganger verre enn fem prosent ned, mulig jeg er helt på viddene, men det er liksom ikke måte på hvor mye de kløner ting til. Og den overskriften i artikkelen linket til over her kan jo skremme de fleste ut av aksjen

Det er vel ikke tvil om at kursen kommer til å synke i morgen. Samtidig var SoftOX i dag priset til bare 250 millioner, og det er litt begrenset hvor mye lavere enn dette man kan prise selskapet før man anser konkurs som det mest sannsynlige (noe i alle fall jeg ikke gjør helt ennå).

2 Likes

Håper på en skikkelig internt oppvask og Almås fjernes som styreleder, har liten tiltro til at kan kan utføre og komme til noen avtale sånn som har har styrt skuta med det regulatoriske.

I mine øyne betyr dette emisjon.

1 Like

Når Almås tok over som styreleder, så antok jeg det var fordi det sittende styret kanskje hadde foreslått emisjon, noe det virker som Almås forsøker i det lengste å unngå det på disse nivåer…
Blir det emisjon, så blir det fort stor rabatt i dagens marked…

Men en ting er hva SoftOx tror, noe annet er hvilken oppfatning markedet har, og det er ikke sikkert det er sammenfallende. Det som overrasker meg er at de tilsynelatende har gode, medisinske produkter, men de klarer ikke å kapitalisere på dem. Hadde produktene vært så gode som det forsøkes å skape inntrykk av, ville vel kanskje investorene også vist en annen interesse.

2 Likes