Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

61k til salgs nå

Hoi hoi… fantastisk. Gjør at jeg får mye billige aksjer nå :hushed:

Enten er det for å bevisst presse kursen videre ned. Eller så er det en stakkar som har overbelånt seg eller desperat trenger penger tenker jeg…

Må væren topp 50 som har gitt seg?

1 Like

Spises greit av den. Men fy f… stakkars j… :confused:

Settes en bunn her tenker jeg. Aksjer til 14,9 er jo et røverkjøp :partying_face:

Edit: Løp og kjøp, snart tomt!

Edit: De aksjene ble kjapt kapret! Fint å se at det er interesse her!

Ledelsen er totalt fraværende i dette selskapet.

Noen som kjøpte 10k her. Sterkt å ta i mot!
Ledelsen er forøvrig helt fraværende med insidekjøp. Eneste gangen de har gjort det er i forbindelse med emi. Nå håper jeg og er optimistisk på at de ikke gjør innsidekjøp på grunn av de er i forhandlinger om det finansielle, men etter det så trengs det innsidekjøp for å vise at de har troa!

Innsiderne sitter på mer enn nok aksjer allerede. Blir et problem om de eier for mye også.

Jeg tenker på CFO, CEO, nye styremedlemmer. Almås og co sitter på mye aksjer, men hva med resten?

60k aksjer gikk raskt.

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Hvorfor ikke vente til presentasjonen, redd der kommer en krise emisjon?

Takk for følge :slight_smile:

1 Like

Takk for innbytte - jeg økte min eksponering på 14,90. Lykke til med andre / nye prosjekter :+1:

3 Likes

bestemte meg igår å fulgte magefølelsen. Nok var nok etter denne gigaflausen av SO som ble offentligjort onsdag. Tap på 60% må jeg bare godta- snittet mitt var 42. Første ganga jeg er glad for Rød regjering i 2023 mtp skatt.

Alle skilsmisser er vonde etter en lang forelskelse.

2 Likes

Hehe, ser den. Mange som har tapt mye her må. Blir vel krise blant aksjonærene når man ser at selveste Nicolai Tangen har solgt seg ut.

Ikke selveste… Kun en dårlig kopi med samme navn :slight_smile:

Kommer sterkere tilbake!

I løpet av tre år som Softox aksjonær så har vi hatt tre-fire gode måneder, alt annet har vært mareritt :joy:

Vet, men ser du har blitt blandet med han flere ganger:)

Det er leit å høre. Jeg tror oppriktig du har solgt på et ugunstig tidspunkt. Men skjønner også godt en kan bli lei av å vente på at ting skal løsne…

Du får uansett ha lykke til med din neste investering!

2 Likes

Ja, det tror jeg også. Men tro får man gjøre i kirka og så følger man magefølelsen/instiktet på børs.

2 Likes