Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Noen som får svar på Mail de sender ledelsen?

Tror ikke tiden er helt riktig for å spamme de med mails akkurat nå.

1 Like

Fikk svar etter 11 dager når jeg spurte om når de skal oppdatere markedet på hva som skjer, de refererte til børsmeldinger.

off topic: Mulig du må kvele noen fordommer - hvis du tror at du ikke tror, tror jeg du må tro om igjen. Børsen er vel det nærmeste du kommer materialisert tro.

Lycka till vidare @NicolaiT 100% förståligt val du gör.
Till de som ger klown emojis på denna typen inlägg kan bara gå dra något skit över sig.

5 Likes

Var det ikke noen som nevnte for et par uker siden at ei datter hadde solgt. Det kan jo fremstå litt suspekt nå🤔

TI sin egen kloakkrotte. Skal dog ha for å forpeste på en subtil måte @InvestMidt

1 Like

Har solgt jevnt over lang lang tid

1 Like

Lå en advarsel som var mulig å snappe opp der da. Får se om hun kommer tilbake med kjøp nå.

Skulle tro at far Almås var mer tjent i å sende over litt penger enn at hans eget kjøtt og blod skulle presse ned kursen over tid. Men ja, hadde vel kanskje ikke solgt om raketten var i ferd med å avfyres. Selv om det blir spekulasjoner.

Det jeg tenker også, men tror vel neppe det salget hadde foregått om gårsdagens melding hadde hatt positivt fortegn. Jeg klamrer meg fast til håpet om at verdien av produktene vil seire til slutt uansett. Har heldigvis andre poster som oppfører seg bedre😅

1 Like

Hvem er det som sitter med 155k aksjer som ønsker å selge?

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Hva er det du kommer til å tro kommer til å skje i nærmeste fremtid da?

Hvem stjal egentlig sukkertøy fra hvem for noen måneder siden?


2 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

:man_facepalming:t3::shushing_face::+1:

Evner å ta ned risikoen (solgte halvparten på kr 23,5) i motsetning til deg. Klovnen som stempler alle andre som klovner.

1 Like

Blir ikke overrasket om de som selger nå kan kjøpe tilbake på en lavere kurs…

1 Like