Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Bare timer igjen før det må komme et konkursvarsel, eller noe annet, så raska på !

Ikke noe å le av, her kan alt være tapt, eller mangedobling på kort tid.

Eller noe midt imellom.

Kommer det ikke inn partner blir ikke opsjonene verdt stort, det er helt sikkert :smiley:

Norovirus er på frammarsj i USA, dermed også snart i resten av verden og det er nå blitt mer og mer resistent mot antibiotika og medisiner.

“Doctors are used to antibiotics working to treat norovirus, also known as the stomach bug. However, for some people medicine is not helping right now.”

Her er rådet fra Centers for Disease Control and Prevention, CDC, for norovirusene.
Routinely clean and disinfect high touch patient surfaces and equipment with an Environmental Protection Agency-approved product with a label claim for norovirus

Ikke mangen produkter som kan ta norovirus, ingen som tar det like effektivt som softoxs hånd og overflate desinfeksjons produkter.

3 Likes

Siste dag uke 9. Helt vilt at de ikke har kommunisert noe til markedet :joy:

De er alt for dårlig å levere på guiding, ledelsen her er katastrofe, synd med potensialet de har produktet.

1 Like

Skal ledelsen i SoftOx beholde et snev av seriøsitet så må de slutte å begrave hode i sanden og nå i løpet av dagen gå ut til aksjonærer og markedet om hva de tenker og planlegger.

Ledelsen har ikke all verdens godt rykte fra før, og på bakgrunn av den bebudede presentasjonen denne uken gjør nåværende stillhet og informasjonsmangel at ledelsen får nok en stygg ripe i lakken!

Jeg og flere med meg har skrevet flere e-mail til ledelsen, men det er bare en øredøvende stillhet tilbake.

3 Likes

Det må jo være for at det kommer en god løsning. Kan ikke tenke meg at de ikke får hentet skarve 25m i en emisjon. Den hadde vært satt for lenge siden hvis det var det eneste alternativet.

1 Like

Jo men når de presterer å skrive at de er på intens jakt etter penger og bebuder en utvidet presentasjon som allerede burde vært avholdt må man begynne å spekulere på i hvilken verden denne ledelsen lever?!
Har vært i aksjemarkedet i godt over 40 år, men akkurat en slik situasjon kan jeg ikke huske å ha sett før. Man føler seg nærmest holdt for narr, og det er svært kritikkverdig at de ikke tar aksjonærene mer på alvor!

5 Likes

SoftOx Solutions AS: Invitation to extended fourth quarter presentation

9 Likes

Dette var da i det minste noe.
Kanskje de hørte klagesangen her på forumet :wink:?

1 Like

Naive meg oppfatter dette fortsatt som en klønete (og følelseladd â la G. Almås) formulert børsmelding og at det egentlig ikke er noen fare på ferde og at de har kontroll.

Det kritiske er dog at de later fortsatt til å ha så tro på at produktet nærmest vil selge seg selv (gjennom regulatoriske hindre, partnerskapsprosesser, finansiering og adapsjon blant brukere og selskaper) og det er her det potensielt kan tryne for SoftOx. Rett og slett litt arrogant holdning som skinner litt igjennom her synes jeg. De har også (indirekte iaf) satt mesteparten av finans-Norge på sidelinjen som også er en risk når det er litt “trått” sånn som det potensielt er nå finansmessig. Broder Almås sine lommer er da ikke uendelig dype heller…!

7 Likes

Jeg går utifra at kjernen av nyhetene de skal presentere (være seg positive eller negative) blir meddelt markedet på morgenen den 8.mars, eventuelt etter stengetid den 7 mars.

1 Like

Vel, da kan sannsynligvis de mest nervøse av dere avskrive konkurs. Tvilsomt at de ønsker å ha en presentasjon hvor de sier at vi er konk, med påfølgende Q&A med illsinte aksjonærer😅

Tror det er mange som har gitt klar beskjed ang kommunikasjon til aksjonærene, meg inkludert.

1 Like

Eg tenkjer akkurat det same. Endå godt at dei i alle fall hadde vet til å melde eit eller anna i dag.

2 Likes

Ja, da tror jeg man kan utelukke konkurs, forsåvidt trodd hele tiden. Blir enten en kortsiktig løsning før presentasjonen eller prøve å bulle kurs på presentasjonen med emi i etterkant.

Bare idioter har spekulert i konkurs…

? Aksjen er ned -39,91% i år

Var vel ingen som seriøst hadde troen på konkurs :joy: