Konkurs har jeg liten tro på, det må i såfall være at de skylder så mye penger at all drift opphører.
Da hadde de kjørt en emi til hva som helst for å få inn 25millioner, og det kan til slutt bli tilfellet for alt vi vet, og da kun som et resultat av at alle andre muligheter er lagt døde og de ikke har noe alternativ.
Men det er greit å se at det tross alt står at de vurderer ulike finansieringsløsninger, regner med at de har reelle valg da og ikke avventer om man har et eller to eller flere, det er en forskjell der. Dvs at man garantert har mer enn et valg.
De skulle vel få den første utbetalingen fra EDF i dette kvartalet på 843k Euro så det hjelper litt.
Jeg klarer ikke helt å dy meg fra å tenke hvorfor de ikke kjørte emi på 20-tallet, eller hvorfor de har så svak forståelse for at det lønner seg å ha penger for et kvartal med drift i bakhånd, spesielt med tanke på de tidligere byråkratiske forsinkelsene som de har opplevd.
Sist, er det helt utenkelig at noen av de partnerene de har snakket med heller prøver å legge inn bud på hele selskapet?