Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

I meldingen om “Financial calendar” 9. juni står “Half- yearly report” oppført 26.09.

1 Like

Noen årsak for at Dinge har gått fra over 10% til nå under 7%? (mener de lå på over 10% før eller henger ikke Finansavisen med?)


Du har rett i det, står 26.09 der. Vet ikke om man kan forvente så mye salg av desinfeksjon, ut fra regnskapet har salget gått noe ned i 2022 så man bør kanskje ikke ha alt for store forhåpninger på den fronten.

Hvilken front kan man ha forventninger til? Har ikke noen forventninger til selskapet og aksjene jeg eier i selskapet anser jeg som en Lotto kupong.

Man kan si mye om ledelsen, men at produktet fungerer er ingen tvil om. Her i huset har det blitt brukt til mye rart. Rensing av sår på store, små, hunder og høns. En annen ting det fungerer veldig bra på er munnsår av typer herpes (virus). Fruen har i alle år vært plaget med munnsår vinterstid, har 3-4 utbrudd i vinterhalvåret. Når kløen i leppa starter holder hun en klut med softox mot leppa i 5-10 minutter og thats it, null munnsår. Dette selv med utgått produkt. Vi har derfor kjøpt inn flere flasker nå, som gikk ut i 2022. Halva priset :ok_hand:

11 Likes

Har brukt det selv mot sår og kan også bekrefte at produktet fungerer utmerket.

3 Likes

Hvor får du tak i Antivir til 1/2 pris?
Siste par ganger har jeg kjøpt Safedes fra Aya Sport, standard pris 299, men har hatt rabatterte priser flere ganer, nå 224,50.

Best før mars 22? 1,5 år over utgått dato… Er noe skeptisk når det er så langt over dato.

Det skal du vel være. jeg kjøpte en 5 liter dunk med utløpsdate 03 2022 fra de billig. Brukte det for å fjerne svartsopp i kjelleren, fungerte veldig bra .

2 Likes
2 Likes

Takker, 5L kanne utsolgt :-/

1 Like

Hvordan var det å skylle halsen med softox ved halsbetennelse?

Akkurat den tror jeg er greit å unngå. Altså innvortes bruk.

Ingen anbefaling herfra, men når jeg kjenner at halsen begynner å bli vond, gurgler jeg langt nok bak til at jeg treffer det vonde området. Senest for noen uker siden. Fungerer utmerket, og med det mener jeg at halsen blir bedre etter kort tid.
Er ikke så skeptisk til å gurgle, så lenge det å drikke det i verste fall kan gi mage-ubehag.
Også brukt, eller prøvd ut på diverse i vennekretsen. Eks. herpesmunnsår der det er supereffektivt, neglesopp, begynnende øyebetennelse (igjen; ingen anbefaling herfra) der det fungerte nesten umiddelbart, kviser, sår osv.

Faremelding tilsier at det ikke er farlig å drikke, få i øyne osv., så da ser jeg stort på det, og tester der jeg mistenker virus, bakterier eller sopp/sporer. Det er lett å mene at dette er helt idiotisk, og mitt innlegg er jo kun av anekdotisk verdi, men tenkte nå å dele fordi jeg har utelukkende positive erfaringer med produktet. Kjøper utgått på XXL, som snart slutter å selge det.

3 Likes

Jeg mente self gurgle det ikke drikke det😀

Noen som har vært I kontakt med SoftOx siste 6mnd?
Håper snart på noe livstegn fra selskapet på hva som skjer angående prosjekter o.l.

1 Like

Da er vi to. På tide med en skikkelig oppdatering. En ærlig en.

1 Like

26/9 er det fremleggelse av halvårs rapport. Tviler på at det kommer noe nytt. Anbefaler at alle sender sine spørsmål til q&a delen.

Solgte Blindleia-luksus for 27 millioner

Helseteknologi-topp Geir Hermod Almås solgte Blindleia-hytta for seks millioner kroner mer enn han kjøpte den for i 2020.

9 Likes