Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

XXL selger :+1:

1 Like

Bør kanskje blandes ut hånddes før man tar det i munnen og den veien? Hånddes er på 200ppm om jeg ikke husker feil ble SiS kjørt på 25, 50 og 100ppm.

Skal sies tanken er tenkt her også ved sykdom :grinning:

Safedes (hånddes) har doble konsentrasjonen til SIS ca. Overflatedesinfeksjon er dobbel styrke av Safedes igjen. Sånn ca. litt ulikt blandingsforhold mellom eddiksyre og hypoklorsyre er det også men…

1 Like

Håper riktig mange følger det rådet, så jeg får mulighet til å laste opp ytterligere på dette svært behagelige nivå.

4 Likes

Hvor får du tak i alle penga? Trenger også mer

2 Likes

I tillegg til fast innkomme, selger jeg ett produkt som ikke er særlig genialt, men noen svensker kjøper uansett.

Er ikke du en ganske ung mann da…gamle rike fruer osv…

Nå ble jeg SKIKKELIG nysgjerrig merker jeg! :sweat_smile:

Tippar det är emojis
Offtopic…

Får håpe Almås
snart trekker noe opp av hatten for dette
er triste greier.

Latterlig lav prising nå. Jeg akkumulerer hvertfall opp på hver eneste mulighet jeg har på disse nivåene :star_struck: Hatten til Almås spretter d nok snart noen kaniner ut av​:rabbit::rabbit:

1 Like

Vi får håpe! Jeg har i alle fall sluttet å kjøpe for lenge siden! Dette har tatt så alt for mye lengre tid en hva flere av oss så for osv, 2 år tilbake i tid ::roll_eyes:

1 Like

2 år er meget kort tid i denne bransjen, men mye vil skje i Softox om man ser ett år frem i tid, for ikke å snakke om 2-3 år.

1 Like

Ganske “spennende” chart i SOFTOX om dagen. Vi er ved tidligere lave bunner lenge etter bruddet opp ifm pandemi-oppstart. Holder vi ikke på 32-33 området så er neste naturlige bunn et sted ned mot 25kr…

5 Likes

Ja, ingen nyheter så er 25,- farlig nærme, men bør være bra med støtte der.

Veldig få kjøpere… men også veldig få som vil selge på disse nivåene… kan være treet er ristet godt i denne omgang. Nå venter vi bare på nytt lån av Almhaug Bolig AS for å få en noe lenger runway, mens de håper å lande finansiell partner SIS eller banke gjennom godkjenning MD/KEMI og etter hvert FDA (510(k)) på SWIS… så blir det sikkert fort en emisjon når vi er på noe høyere kurser.

:sleepy::sleepy::sleepy::sleepy:

Utfra det jeg ser så er det bare små aksjonærer hos Nordnet og andre som har fått kalde føtter mens de større aksjonærer står på stedet hvil eller plukker litt aksjer på disse lave nivåer.

1 Like

Skjønner ikke denne “panikken”. Er det bare jeg som har ett optimistisk syn på at ledelsen finner en løsning som gagner aksjonærene og at det ikke kjøres emisjon på 20-tallet?.. Jeg ser to utfall, enten stiger kursen betraktelig på nyheter før emisjon settes, eller så blir det i verste fall en emisjon hvor man får en helt unik mulighet til å øke posisjonen sin betraktelig til en billig penge. Salg på dette nivået som har vært bunn utallige ganger er i hvert fall høy risiko slik jeg ser det.

7 Likes

Ttror det er en haug med ufrivillige aksjonærer (som har vært det helt siden koko meldingene om økt produksjonskapasitet for å møte etterspørsel) som er drittlei. I tillegg så er dem jo så jævlig flinke til å lese markedet, at dem hentet så lite penger sist gang.