Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Tenkte det samme… Game over.

Håper Almås blir holdt personlig ansvarlig og noen anmelder fyren. Det han har bedrevet er svindel.
Fraråder folk på det sterkeste i å delta videre i selskapet. Det beste er at selskapet går konk og Almås og resten av styret må sone og blir holdt personlig ansvarlig her.

7 Likes

Rimelig uinvesterbar denne skrapaktien nå?

2 Likes

Antal idag 10 342 871
NYA 111,6 millioner

Dette er vel det største fallet noensinne for en aksje på OBX, fra en toppkurs på 110 til en bunn på 0,40. Her handler det vel ikke bare om et svakt marked, men sannsynligvis like mye om et ditto drevet selskap, slik det antydes her på forumet.

2 Likes

Det verste er vel at toppen og hypen ble generert av falske/dårlig formulerte børsmeldinger. Her ble mange lurt, inkludert meg selv. Dumpet alt ved åpning idag, jeg er ferdig.

3 Likes

Lurer på hva han duden med 270k + aksjer som lo av alle på fb gruppen nå tenker.

Glad jeg kastet ut på 7kr.

2 Likes

SOFTX; Update regarding the financial situation in Softox Solutions AS,

Det var vel til og med en professor i Danmark som gikk god for produktene, og som hjalp til med haussingen?

Produktene tror jeg fortsatt har ett enormt potensiale. Men Geir Almås skulle vært erstattet for mange år siden.

2 Likes

Han har mistet all kredibilitet.

1 Like

Mannen er en svindler, punkt slut.

Jeg har tapt like mye som han, men heldigvis på ett tidligere stadium hvor dette faktisk så lovende ut. Den han har holdt på med den siste tiden på tross av hva alle vi andre har opplevd er jo galskap.

Tiltross for emisjon på 20 øre - så omsettes den for ca 45 øre. Enkelte drømmer fremdeles om suksess for aksjen. 🫣

Helt fair, men du satt ikke og lo av folk som var kritiske. Du har hele tiden skjønt risikoen her. Det tror jeg ikke han har gjort.

Ja det var himmel eller helvette, det var jeg klar over. Men det skulle avgjøres av forskningsresultater, ikke av en tulling ved roret. Det er det som gjør meg forbanna.

3 Likes

Første gang jeg så Almås var i et innslag på TV2 under coronaen, og jeg tenkte umiddelbart at det selskapet der skal jeg holde meg langt unna - kun basert på tryne faktor. Etter å ha lest mye positivt om teknologien her inne ombestemte jeg meg og trodde de satt på en skikkelig game changer spesielt ift SIS… Har også tapt en del på denne, til og med 2 ganger… Men har heldigvis kastet kortene for lenge siden… Neste gang skal jeg stole mer på magefølelsen vedrørende ledelse

6 Likes

Hvor stor prosentandel av selskapet sitter Almås klanen igjen med etter emisjonen? De er vel nesten de eneste som ikke er vannet ut. Regner med et raskt salg av sårselskapet - et salg som nok har «vært klart» en stund.

1 Like

Dette må jo være salg på insideinformasjon? Kan ikke skjønne noe annet?

3 Likes

Ligger i -98% på totalt innskudd ca 200k… Klar over risiko, men faen så surt strategien lederne av dette selskapet har kjørt selskapet i grøfta :man_facepalming:
Kanke annet enn å bære lære av det…

4 Likes