Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Skal nok enda mye lengre ned, knivseggen før konkurs og fremdeles priset til 70 mill…

1 Like

De som ble med på emisjonen har snart halvert pengene alt.

1 Like

Med en forutsigbarhet på noen få måneder frem i tid så gir det ingen mening at ett selskap skal prises til langt over 100 mill og 2-3 år igjen før noe som helst produkt kan realiseres.

1 Like

Hvor mye penger har de i kassen og er all gjeld konvertert til aksjer eller finnes her fortsatt gjeld?

Kan ikke være mye, var ikke siste runde og de 20 mill (som de ikke fikk inn) til å dekke kostnaden for patentene og drift i 3-4 måneder?

Angrer ikke på at jeg kom meg ut på kurs 5 kr. Solid tap allikevel.

4 Likes

tror selskapet går konkurs neste ukene som kommer

Mitt tips er at sårselskapet selges rimelig kjapt til en mye rimeligere sum enn hvis de hadde klart å ta det lenger. Da får de kanskje nok cash til å kjøre nye softox frem. Sårmarkedet er STORT og her snakker vi store penger. Alltid spennende i sirkus softox. God helg :sunglasses:

…skeptisk. Burde i så fall vært noen føringer om noe konkret er på gang men får du rett blir det til gi-bort pris. Avtaler tar som regel flere måneder før endelig signering, mye juridisk frem og tilbake som regel før man er enig.

Da er kursen 10 ører som er halvparten av emisjonskursen. Så de som ble med har alt tapt 50%.

3 Likes

OSE WATER selger og IKZ tar imot.

Er vel flere som selger, kreditorer som trodde alt var tapt og er nå happy med å få igjen noe. Hvem skal gå inn med ny frisk kapital her og til hvilken pris? Farlig nær konk.

Ble overrasket at OSE kom inn på listen, første tanken var motsatt Softox skulle kjøpe halve OSE. Årsaken til at det ble motsatt blir spekulasjon men en tanke som kan slå inn er bytte mot tidligere ubetalt produksjon. Den tanken styrkes egentlig med så kort tidsperspektiv at de går ut allerede nå.

Her linker Airthings til softox og Hemsedal prosjektet i samtale med Forsvarets hovedvernombud:

En mulighet for softox om ikke annet.

Forsvaret har kjøpt og brukt Safedes, dette er nok en henvisning om fordelen med bruk av Airthings. Er selv bruker og har den stående i kjelleren, har også lånt den ut og det er overraskende mye Radon til flere og langt over anbefalt grense. Så den kan virkelig anbefales.
IMG_1771

2 Likes

Forsvaret har rammeavtale med en annen produsent av desinfeksjon og har ikke brukt eller kjøpt softox så vidt jeg vet, men jeg er ikke sikker.
Om Forsvaret bruker/har brukt safedes er det megabull.

Hvor er denne linken?

Her

Les teksten øverst

“Denne siden eksistere ikke” kommer opp når jeg trykker på den linken

Javel, fungerer fint her. Kanskje du må logge deg inn i LinkedIn, ha konto der for å lese?