Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Satt faktisk med ferdiglaget ordre på 500k aksjer tidlig i dag, men fant ut det var for langt unna GF enda. “Fryktet” at dette ville skje, og den skal sikkert enda høyere.

1 Like

Er emisjon tema på GF 26-6?

">Det ble en litt lang lunsj i dag, skal vi se om hva vi skal prøve å pumpe i dag. Softox? Jepp!

2 Likes

Dem rykker bare i sluken for å se om folk biter på igjen, vi er jo ikkje veldig smarte, og gambling er nærværende i denne aksjen :joy:

Men for all del, noen gjorde gode prosenter i nas også når den skrapte bunn… hmm, tror fremdeles eg velger å satse på nas da støvet har lagt seg der… her, not so much…

1 Like

Alle vet at selskapet trenger penger om ikke lenge så når aksjen stiger uten substans bør en være ytterst forsiktig.
Kommer en spleis med en påfølgende emisjon vær trygg.
Jeg biter ikke på her må komme litt kjøtt i suppa og ikke bare spiker!

4 Likes

Nå er det jo også kun 2 aktører som har sendt kursen 50% under emisjonskurs også, ose water som som de skyldte penger og zachariason som selger for pensjonistboliger (bond). Det skulle jo bare ut samme hva, uten noe forhold til det fundamentale i selskapet.

Det kommer heller ikke noen emisjon før sårdelen er skilt ut, da ska de hente penger separat til hvert selskap.

Får de inn 50 mill til drift og fase 2 studiet så vil jeg si det er svært positivt for kursen, da tror jeg den stikker enda høyere. Jeg tror de henter på 20 øre, kanskje høyere om kursen stikker langt over. Tanker kursen, og de ikke får inn penger på 20 øre eller mer, så tror jeg de selger patentene, kan fort være til nato, tror nato er svært interessert i få fullført studiene sine og da må de kjøpe ut patentene. Jeg tror ikke største aksjonærer er villig til å utvanne seg under 20 øre. Da blir det salg.

Skal de hente 50 mill i en emisjon henter de like mye som selskapet er verd. Og en skal ha rabatt i en emisjon så tenker 5 øre blir emi kurs.

2 Likes

Vi får se, jeg tror de henter på 20 øre eller mer. Skjer uansett ikke før GF og sårdelen er skilt ut, så man får sikkert en god del morsomme svingninger opp og ned før den tid, med en liten gulrot til slutt, aksjer i sårselskapet. Som har fått vitenskapelig tyngde bak seg nå.

Ønsker de som er inne lykke til og ville vert kjekt om dere gjorde penger her for alt for mange som har tapt på dette selskapet. Ttilliten de har mistet kommer de aldri til å klare å hente inn igjen etter all bløffingen ledelsen har prestert.

2 Likes

Ja, og det ser man på kursen også, tilliten med rette er på bånn. Derfor bra de får inn både nytt styre og ny ledelse og kanskje etterhvert flyttet notering over til Danmark. Selskapet flyttes jo dit og forskningen foregår der, ingen grunn for de å være notert i Norge. Funket jo veldig bra for Asetek å flytte til DK, kan håpe på en reprise.

Når jeg endelig har rett, så sitter man på utsiden… Livet er herlig.

1 Like

Dæven dro på ja

Latterlig

Ja, så voldsomt på så kort tid og langt over emikurs, da måtte jeg selge, men som sagt når binder er ute, så er det ikke mange selgere så kan helt sikkert pumpes videre. Men kan fort dumpes også

1 Like

Nå har ikkje eg tatt meg bryet med å sjekke volum osv, men ser det ut som en p&d for dere som fremdeles følger med?

1 Like

Pump n dump :sleeping:

1 Like

over 7mill omsatt på 0,2 :thinking:

Skal nok godt opp på 30 øre

SoftOx Solutions AS: Notice of Annual General Meeting

Noe som kjapt gidder å liste hvilke saker som skal opp på GF.