Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Mht kostnader ved å sende inn krav av denne art tror jeg dessverre du har rett, bare å sjikanere i øst og vest

Vet du hva innkjøpskursen hans har vært da? Hva om fyren har betalt 50-60 kr for de?

Ser vel ut som om det er stevning/krav om ubetalt lønn, aksjebeholdningen har lite å si men gir rett til og komme med innspill.

Tidligere salgsdirektør i selskapet så vidt vites, så han har nok kostet selskapet mer penger enn hva selskapet har kostet ham

Helt enig i at man har anledning til å komme med innspill, men å hykle bekymring for regnskap når man har en helt annen agenda er vel kanskje litt i overkant.

En ting man ikke kødder med og det er lønnen til folk, har selv vært der en gang og aldri hatt så mye utbetalt som etter det møtet :slight_smile:

Er vel strengt tatt Almås & co sine manglende evner til å lande regulatoriske godkjenninger som har kostet selskapet og dets aksjonærer penger.

2 Likes

Jeg er helt ute av selskapet og alt begynt å glede meg til skatteopgjøret neste år.
Følger bare sporadisk med på selskapet nå og håper det ender bra for dere som er inne. Men første bud er å kvitte seg med Almås om en skal komme noen vei.

Mitt statement var utelukkende et svar til spørsmålet om vedkommende hadde tapt mye penger på de relativt få (utfra dagens aksjeantall) aksjene han besatt. Kostpris antagelig henimot null.

Ditt statement var et snodig sleivspark mot en tidligere ansatt som etter sigende mener å ha ubetalt lønn til gode og som må ha hatt tilnærmet umulige arbeidsforhold (selv om Softox alltids kunne ha klart å utnytte Covid noen hakk bedre).

Hei,
Tror du bommer. Så langt jeg har forstått er det ikke noe lønnskrav fra Grette, men spørsmål om en omtvistet bonus til et selskap partneren hans har.

SoftOx Solution AS: Secured commitment for planned contemplated right issue

SoftOx Solution AS: Announcement of New Board and Leadership

1 Like

Slettes ikke værst.

1 Like

Emi på 0,02?

Kommer sikkert snart en korreksjon. “OI, vi mente selvfølgelig 0.2!” :rofl:

Nye 1125000000 aksjer på kurs 0.02… :joy:

22,5 millioner aksjer til 2 øre stykk. Blir spennende å se hvem disse utvalgte aksjonærene er. Tipper brødrene Almås er med her.
Hvorfor ikke komme med en retter emisjon til alle aksjonærene og ikke bare til noen utvalgte?

NOK 22,5 mill til 2 øre stykket…

Emisjon til 2 øre og aksjen omsettes fremdeles over 10 øre - sinnsykt. Tyngdekraften tar nok denne også etterhvert. :face_with_monocle: