Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Bør kanskje også vannes ut? for Safedes har 200ppm og SiS ble vel forsøkt med 25/50ppm (mulig 100ppm, husker ikke).

Så er det bare å stikke hull og tømme ut og fylle Safedes i en nesespray flaske, hvis man tar den for barn 0,5mg er man innenfor? :slight_smile:

1 Like

Håper Softox har spanere her inne så de ser alt vi raringene finner på. Klødde på pi##en en gang og tok softox på. Det funket umiddelbart.

1 Like

Har lurt litt på om safedes kan blandes med vann, blir de antibakterielle egenskapene ødelagt, forandrer stoffet egenskaper etc?
Fant databladet til safedes her og det står at det kan trygt blandes med vann så vidt jeg forstår. Tror jeg ville blandet det ut med vann om jeg skulle gjøre noen elleville stunt innvortes. Hvor mye vann vet jeg ikke.

Det må forrøvrig IKKE blandes eller komme i kontakt med syrer , ammoniakk etc. Forsiktig ned å forurense safedes med nesespray feks
“Så er det bare å stikke hull og tømme ut og fylle Safedes i en nesespray flaske”

p-6508016-datablad-1.pdf (194,1 KB)

Disclaimer, ikke tro på noe jeg mener eller sier, EGET ANSVAR.

Drikker du det dreper du de “gode” bakteriene der nede, det gjør deg bare sykere.

1 Like

Har selv brukt det på sår, på infisert irritert hud fungerer det dersom det er på grunn av bakterie infeksjon. Om det ikke fungerer må du sikkert bare spise sunnere. Bruker det som gurglevann innimellom, smaker dritt med fungerer som bare det. Fatteren har fått soppinfeksjon på fot og negler ser det ut som. Helte en del safedes i fotbadet hans så får vi se om det hjelper, trengs sikkert et par fotbad før en ser effekt. Er jo et vidundermiddel for veldigt mye.

Fungerer utmerket mot øyebetennelse, selv om det for et par år siden stod på flasken at det ikke måtte komme i kontakt med øynene. Jeg så advarselen først etterpå…

Conclusion
The literature evidence, along with real-life clinical experience, supports the use of HOCl as an adjuvant treatment for the management of eye infections and for cleansing the periocular area before and after ocular surgery.

Fra safedes databladet:
Alvorlig øyeskade eller øyeirritasjon

Blandingen er vurdert som helhet og klassifisert som hverken etsende eller irriterende for øynene. Lett irritasjon kan forekomma ved langvarig eller gjentatt kontakt.

2 Likes

Hur många liter har du druckit av Softox sina produkter ?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmegivere

1 Like

5 liter, antibac

15 Likes

Lurer svært på hva planen til ledelsen er her nå når det gjelder finansiering fremover.
Kan de dra en partner opp av hatten og vi får en dobbling av kursen eller blir det emisjon med dertil fall?
Om det blir emisjon på dette nivået så er det elendig av ledelsen isåfall og kvalifiserer til stryk. Så krysset fingrane for at Almås har noe på lur😊

3 Likes

10 Likes

Dette var interessant … Litt av en bakgrunn på vår nye prosjektdirektør … For dette er vel Christian Harstad, se linkedin… her snakker vi erfaring og kontakter. Mektig.

Lukter svidd av ansettelsene siste tida, oser seriøsitet. Er vel ikke særlig sannsynlig at dette styres “mot stupet” - les utvandende kokos-emisjon på 25 - 30kr. En emisjon markedet nå må frykte all den tid vi ligger rundt 30…surrealistisk.

Nei, her er det ting som skjer i kulissene. Garantert. Spørsmålet er hvem som selger ned og evt selger seg ut.

11 Likes

Hvis dette er han:

Så må SoftOx ha hatt noe fristende på lur… for pensjonering og friluftsliv og kajakk høres forlokkende ut!

7 Likes

Mer og mer imponert over rekrutteringen til selskapet. Det er tydelig at veldig kompetente personer skjønner potensialet i denne teknologien.

10x dagens kurs er bare 3mrd mcap. Det er ganske godt å tenke på for oss som er long.

11 Likes

Apropos

8 Likes

Er noe merkeli med handelen her. Prøvde å ta 4000K til 27:45 som lå ute i ordreboka og når jeg la inn ordren var de bare borte.
Er det robotar som herjer her?

Vi må bare få noe info vedrørende finansieringen. Så kør vi.

Tror de har finansieringen på plass for dårlig av ledelsen å vente til kursen er kjørt helt i grøfta om de skal hente penger. Så mange som kommer til å bli tatt på senga om de nå presenterer en partner😉

Ta kontakt med Oslo børs om saken

Om du mistenker handler eller ordrer som havner under betegnelsen markedsmanipulasjon så anbefaler vi at du kontakter Oslo Børs, slik at de kan undersøke dette.

De kan nås på telefon: tel:+ 47 22 34 19 11

99% sikker på at det er robothandel i Soft, det er utbredt anvendt så og si over overalt vel.