Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Jo, det vil jeg i stor grad si. Hadde ikke nølt et sekund med å investere betydelig mer dersom de hadde hatt ting mer på stell økonomisk, og det er mange med meg vil jeg anta.

Selvfølgelig ville fair prising av selskapet vært høyere dersom de hadde hatt mer penger i kassa! Hva er poenget ditt med å skrive det?

1 Like

De driter vel i om du vill ha investert, kommer de med en partneravtale som generer cash og de slipper utvanning på lav kurs, så klart det er mye mye bedre.
De vil gjøre det beste for selskapet, kommer de med finansiering uten utvanning har de jo gjort det rette, blir det utvanning her nede, har de feilet.

Føler meg ganske sikker på at det ligger en partneravtale rundt hjørnet nå, ellers tror jeg Almås og Co hadde vært stresset nå. Noe de ikke virker å være.
Softox har lykkes med alle kliniske studier, kun denne desinfeksjon delen og finansieringen som dreper kursen.
Nå er vi tilbake før pandemien og godkjenning av desinfeksjon produkter i kurs.
Men etter mange gode resultater av kliniske studier, som ikke lenger er tatt høyde for i kursen, slik jeg ser det.

Noen som ikke har fått seg noe på lenge, med så mye aggresjon…? Selvfølgelig driter de om akkurat jeg hadde investert, men det ville vært flere som hadde gjort det med litt mer cash i kassa (som de kunne hatt ved forrige emisjon). Videre ville da ikke salgspresset vært så stort som det har vært, og kursen vært mye høyere. Jeg føler det er berettiget kritikk av hvordan de har håndtert det finansielle på. Så og si alt annet er jeg positiv på.

Verdt å huske at det ikke akkurat er i Almås sin interesse å skulle fremstå som stresset og at det også kan være snakk om poker face. Almås er en luring. På godt og vondt.

Fornuften tilsier at du har rett. Utfordringen er mangel på informasjon til å kunne danne seg en faktabasert mening. Uavhengig av om den er negativt eller positivt ladet.

3 Likes

Tilbake til tema, mer snakk om andre brukere vil gi forumpause.

10 Likes

Kan SoftOx potensielt spille en rolle i disse nye strategiene som etterspørres? Spør genuint, jeg vet lite om hvordan bakterier påvirker kreftpasienter

Uten tvil: Hvilke konsekvenser kan antibiotikaresistens få for kreftpasienter? - Kreftforeningen

2 Likes

Ja alle med nedsatt immunsystem er utsatt for amr, spesielt kreftpasienter på sykehus.
Fun fact: er i nyere tid også sterke bevis på at hocl kan kurere mangen krefttyper

1 Like

Når man hører gjennom webcasten fra markedskapital dagen så gir de jo oss egentlig svaret på hva de skal gjøre for å få tak i fiansiering. De sier de vil la investorene selv velge risiko profil, altså noen vil kun ha SIS, noen SDS, Noen Des,Swis og SBE og noen vil ha alt. De skal skille ut SIS i år og SDS neste år. Da blir det SIS eget selskap notert på børs med en strategisk partner. Så kan man jo lure på om det vil være veldig vanskelig å få tak i en partner til SIS, når vi nå vet det er safe og samme teknolgi er noe NATO er ute etter og spytter inn penger i.

2 Likes

Ser jeg burde ha ventet litt med å fylle på flere aksjer her (bombe)… :poop:

Synest ledelsen er lite på her. De burde absolutt komt på banen slik situasjonen er nå.

Sant, utallige selskaper som har fått en solid dose ATM så langt i år

Samme mønster i dag. Legger en inn ordrer rett over laveste i boka på kjøp så flyttes denne ordren opp og en blir liggende som nr 2.

Noen vil ha med kursen men de ønsker ikke at andre kjøper aksjene som selges?

Dette går jo bra.:see_no_evil::frowning:
Trenger litt positive meldinger nå, begynner å bli lei røde tall.

Mulig at jeg feiltolker, men det er vel ikke mer avansert enn at noen helst vil ligge først i køen om noen selger til bid…? Som ikke er rart iom at det er snakk om betydelig spread og lite volum.

2 Likes

Så langt har dette vært en tragisk reise. Hadde hatt mere utbytte av å kjøpe dasspapir. Dem er jo stort sett ute i media før dem skal hente penger, så kanskje det er positivt at dem ikke uttaler seg.

Det som er problemet er at om en legger inn ordren rett over høyeste så forandrer den som ligger der fra før automatisk litt høyere.
Går ikke ann å si jeg vil ligge først i køen automatisk om en ikke er robot og kan trade/forandre bid/ask i løpet av millisekkunder