Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Ring OB og forklar å spør hvorfor så får du svar.

Kan garantera att det inte lommer ske någonting. Ser noll nytt i detta. Helt vanligt.

Ja. Selskapet kommer ikke til å foreta seg noe som helst og vil gå konkurs i det stille for så dele ut antivir på grensene til flyktningene. Jeg mener svenskene*. Da kan du stille deg i kø.

1 Like

Jag ?
Om jag så går det fint. Kör sprit

Veldig mange aksjer på Oslo børs det er sånn på. Er ikke noe spesielt for softox :+1:

2 Likes

Softox er en 100++ aksje når markedet våkner opp.

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

3 Likes

Kommer melding om utvidet lån snart kan jeg tenke meg, så har de q4 på seg til å komme med en finansiell løsning.

1 Like

Bare 9975 kr unna ca. Men, på litt lengre sikt er det faktisk mulig.

Bare kjøpe ikkje selge

2 Likes

Skal absolutt ikke selge. Går noen runder med meg selv på om jeg skal kjøpe mer eller ikke. Tøff nøtt.

1 Like

Ja ja, ny dag og ny ATM (ass to mouth) på oss folkens ?

1 Like

Når legemiddelverk i Norge har godkjent SafeDes+, mens SoftOx har inne en søknad på produkt godkjenning. Hva tar så lang tid i Norge/Sverige. :zzz::slightly_smiling_face::crossed_fingers:

Får håpe det kommer en melding i børsens åpningstid slik at de som ligger ute på salg i boka ikke rekker å trekke postene de har for salg før de blir slukt.

Hvis den meldingen ikke innholder en finansieringsløsning som ikke heter emisjon så kommer neppe kursen til å bevege seg noe.

De har noe på lur for om ikke ville det vert galskap å vente så lenge med en emisjon når kursen faller hver dag.
Så tenker Almås drar tidenda kanin opp av hatten når som helst nå.
En partneravtale eller godkjenning og den finansielle bekymringane er gone.
Tenker vi snart ser kurset langt over dagens nivå og lite aksjer i markedet for de som da skal inn.
Benytt anledningane til å plukke på salg nå😊

4 Likes

Tenker og håper på det samme. Fortsatt optimistisk. Sitter klar til å sluke aksjer når meldingen kommer.

1 Like

Godkjenning er som et verdipapir

1 Like

Edit: feil :slight_smile:

Listen over småaksjonærer som selger seg ut er vel snart tom? :wink: