Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Hvis jeg forstod det rett så går bakteriene inn i blodomløpet og angriper de fleste organ hvis det får tid og utvikle seg til det går så galt. Frem til nå er behandling gjort med kirurgisk inngrep med og fjerne infisert vev fra sår. som oftest amputasjon for det går veldig fort med de hissige bakteriene.

1 Like

Er en del som skal ut enda ser det ut som, er det Renholdsverket som selger? Mangler kjøpere her, så får ta tiden til hjelp:)

Det finnes kjøpere, de må bare gå litt lengre ned… :sunglasses:

Eid av Hans Petter Grette. Litt spesielt at han sakte men sikkert selger seg ut på disse nivåene. Trenger vel penger.

1 Like

Ja stusser på det jeg også, men han er ute av selskapet, så ikke så veldig bekymret, bare syns han legger lokk på kursen når markedet generelt er så svakt og interessen for softox er fraværende. Men vi får vel bare utnytte muligheten:)

1 Like

Vedkommende har kun ett salg så langt i oktober, helt i starten av måneden. Retails som selger og alt for få som kjøper.

1 Like
9 Likes

Er det ikke slik at Softox skal presentere 3.kvartal nå på onsdag den 26.10 ? Kan ikke se at de har sendt ut noen invitasjon eller opplysninger om dette?

Har vel ikke hatt tid/glemt da de har vært opptatt med å skrive avtaler?

2 Likes

Kommer sannsynligvis i morgen… eller om 5min… :grinning_face_with_smiling_eyes:

https://live.euronext.com/en/node/11944962

2 Likes

Godkjenningen i Sverige hadde null å si for kursen. Hva kan en vente fremover av andre positive nyheter?

trenger bare litt tolmodige aksjonærer. Nyheter og resultater vil komme på løpende bånd fremover.

2 Likes

Venter til alt er godkjent og solgt. Eller at selskapet blir kjøpt opp. Satser på det skjer før jeg er 40. Da er jeg fornøyd :grinning_face_with_smiling_eyes:

Da håper jeg du ikke er i tenårene nå…

Det er nok dessverre generelt litt liten interesse for SoftOx enda. De er nok helt ukjent for mange og de “spennende” produktene er jo fortsatt et lite stykke unna.
Godkjennelsen ga ingen umiddelbare inntekter og mottas derfor litt lunkent. Men den åpner for nye kontrakter og gradvis økende salg. Men SoftOx gikk ganske høyt på forventninger og skuffet (delvis på grunn av Kemi). De har nok havnet litt i en situasjon hvor de må bevise før markedet tørr å prise inn særlig til forventninger igjen. Da må de skaffe seg kontrakter og vise til salg som utgjør litt i regnskapet. Det vil nok ta en del tid.
Så får vi håpe det skjer spennende ting på de andre områdene som kan dra igang ny interesse og forventingsdrevet kursutvikling igjen.

SoftOx har vært og kan nok fortsatt bli en lang og brokete reise. Men jeg tror resien vil være verdt det til slutt. Men at man har bommet litt på timing må man vel innrømme. Heldigvis har jeg hatt litt realistisk syn på reisen og ikke lastet tungt. Spennende selskap og produkter som kan komme til å bidra mye til folkehelsen :slight_smile:

2 Likes

I WISH! 36 dessverre…

Vi får se hvor langt de går med antydningen av EDF avtalen, kommer de med konkret tallfesting der isteden for ut av luften tall så kan det skje ting. Almås antydet like stort som SiS så kan de avtalisere dette kan det bli bra neste år og en reprising?

2 Likes

Q3 Presentasjon
https://newsweb.oslobors.no/obsvc/attachment.obsvc?messageId=573901&attachmentId=248314&obsvc.item=1

Q3 Rapport
https://newsweb.oslobors.no/obsvc/attachment.obsvc?messageId=573901&attachmentId=248315&obsvc.item=1

1 Like

3 Likes

SIS studien hadde ingen effektdata og museforsøk sier nokså lite - utover at det så ut som nesten en dekade reduksjon i virusmengde i museforsøk. Det sier likevel ikke noe om effekten på pasient.

SBE studien derimot… wow… har vi sett det før? 2 dekader reduksjon i bakterier med gjentakende behandling (høyest dose pga. flest behandlinger). Sterke tegn på at kroniske sår minker i størrelse.

3 Likes