Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Hvor finner man presentasjonen som kommer nå kl. 09:00 ?

prøver å logge inn på teams men finner ikke noe møte? noen som får logget inn?

Finner heller ingen ting ved å følge henvisningen til presentasjonen?

samme her, har registrerte meg

https://teams.microsoft.com/registration/GPWsOGT7vUCuf-It04UbWQ,oEPfirp3r0GbFmWNBzTZNg,ebnx2uZTkE2EPvewJm782g,A7wyP47zO0yXrzMTR20aXA,QniapSBGZ0urCimjTSRqIw,ziH9X8hk9U2QqA8bEDZFxg?mode=read&tenantId=38acf518-fb64-40bd-ae7f-e22dd3851b59

Fungerer her.

3 Likes

Ser ut til og ha skjedd noe feil med linken ja. veldig synd.

det der har jeg gjort men ikke noe som starter opp i teams, mulig de ikke har startet opp å lagt til folk enda? står user added i teams

Fryktelig omstendelig i forhold til hvordan andre selskaper sørger for innlogging til en webcast!

Registrerte meg nettopp og fikk link på mail. Ser presentasjonen as we speak.

1 Like

2 Likes

4 Likes

Elsker at de satser seg inn på over-the-counter for inhalasjonsløsningen - helst reseptfritt i de fleste land.

14 Likes

Kommer ikke inn. Noen som vet om presentasjonen vil bli tilgjengelig senere?

Møtet var ferdig når jeg logget inn nå.

Misunner litt de som er seige nok til å bare tjore seg fast og bli sittende i Softox gjennom all slags uvær. Kommer til å bli belønnet i bøtter og spann.

2 Likes

Kvartalsrapport og null i omsetning så langt. Softox har frelset menigheten men har en jobb å gjøre med å frelse fond og større investorer.

Det er vel fortsatt for risikabelt for fond osv å ha noe særlig eksponering i Softox?

Spiller ikke noen rolle så lenge de har finansiering og kan levere på forskningen. Da tenker jeg det tar seg opp før eller siden.

1 Like

Misunner ? :thinking: Är väl bara köpa sig inn då eller.

1 Like

Misunner var kanskje ikke det helt rette ordet, men snakker om de som har guts til å satse tungt og bli sittende. Uavhengig av kortsiktige røde flagg. Som @XCR og @polsmannen. Passer ikke meg, men er samtidig ikke i tvil om at de vil bli belønnet til slutt. Rikelig.

1 Like