Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Slutt på haussing i FA hvertfall :sunglasses:

Sitter inne med tolmodig lange briller og fyller på litt fra tid til annen. Blir nok noe ruglete vei videre også. men personlig tror jeg vi er temmelig på bunn nå. så får vi se om vi blir og klatre eller seile horisontalt videre. jeg har ståltro.

2 Likes

Kommer til å øke litt nå. Mulig det blir horisontalt en stund, men som fesken1 sier så tror jeg vi er på bunn og skal opp herfra.

2 Likes

Skal vi ikke bare fjerne sperra på 23😉

2 Likes

Hadde vært helt fin fiiiint å sett den forsvinne i ett jafs, er det noen som har 200 000 til overs?

Jeg tenker den forsvinner om noen begynner å spise av den. Det er helt klart lagt der for å hindre oppgang

Jeg er med. Kan ta 3000 hver :slight_smile:

1 Like

Hvis noen med en større posisjon vil ut har de muligheten på 21,- nå. Go 4 it !

1 Like

nå ligger d bra ordre på kjøp;)

:wave: :slight_smile: :slight_smile:

Dekk inn shorten?

Jeg har ikke noe short.

Var bare tullespørsmål. For min del kan kursen bare holde seg til Januar nå, tomter er solgt og har valgt oppgjøret i Januar :slight_smile:

Jeg fikk i hvert fall andre til å trykke kjøp ser jeg…

1 Like

noe på gang kanskje :wink:

Heller noen som oppdaget ordren å ble livredde og kastet seg inn i tilfelle. så de selger nok slukøret med tap snart…

1 Like

Skal tro hva kursen er når du ikke lengre ser røde flagg :face_with_hand_over_mouth:

tvilsomt at noen får særlig tap med og gå inn nå.
Jada alt kan skje…

1 Like

Ingen som får tap før man eventuelt selger med tap. Lite stayer og langsiktig, de er det få av :slight_smile:

1 Like

24,4