Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Men hvorfor ikke ha inngang nå på 20-tallet og få med seg de første 100%?

Slik jeg ser det er det en bedre beslutning enn å være investert i andre papirer hvor man i værste fall taper deler av innskuddet ment for Softox. Det skal gå temmelig godt med de andre investeringene for at det skal lønne seg å vente med inngang i Softox hvis man tror på rask dobling der ved større nyheter.

Kjipt å måtte kaste kortene i andre papirer med tap for å kaste seg inn i Softox etter at toget har gått.

Hver sin strategi, men det er i hvert fall min tanke. Er man av den troen at Softox skal mangedobles innen relativt kort tid så er regnestykket enkelt: Mos inn alt du har i Softox på disse «bunn» nivåene og wait 4 it.

2 Likes

Kult at du både turte, hadde midlene og fikk muligheten til å laste 10K til her nede. For min del brente jeg av kruttet alt for tidlig og må vente til vi har bortimot en dobling før jeg er i null.
Derfor ekstra skuffende for min del at vi måtte så langt ned før kapitalinnhentingen.
Skulle gjerne kjøpt ytterligere her nede. Det har jeg forsåvidt gjort også, men det blir bare småpenger i forhold til hva jeg har gått inn med tidligere.

1 Like

Det gjelder nok dessverre meg også. Har snitt ett godt stykke opp på 30-tallet. Men da føles det desto bedre å få snittet ned med en god slump.

Ble en long long posisjon. Men når jeg nå har vær t med så langt ned, har jeg også tenkt å få få med meg oppturen som kommer. Har alltid hatt trua på SoftOx, men blitt skuffet over mye rot i SoftOx og det byråkratiet rundt.
Men nå kommer det til å løsne framover. :+1::cowboy_hat_face:

For min del; anser Pryme og Co2 Capsol for å være enda mer presset ned på lavt volum enn Softox. Og venter på en dobling i begge to før pengene settes inn i Softox. Lever samtidig fint med om Softox er den som stikker av (langt fra umulig). Iom at ingen kan se inn i fremtiden.

Eller komme seg inn etter readout i påvente av en eventuell avtale. Du får oppsiden på avtalen, men du slipper datarisiko :man_shrugging:

Kall meg naiv, men datarisikoen i Softox er minimal. Relativt sett. Hvert fall om man ser det i lys av rådende mcap. Det meste tyder på at SBE er dagens SOC fullstendig overlegen. Og utvortes behandling er vesentlig mindre komplekst enn type innovativ kreftbehandling som kan feile helt plutselig av ørten grunner. SIS er mer komplekst, men også her finnes gode holdepunkter.

4 Likes

Kan virke som markedet endelig begynner å få troen tilbake på caset :crossed_fingers:

4 Likes

Kan noen være så snill å hjelpe meg å selge den ned til 24-25 kroner igjen?P Skulle være lur og solgte halve beholdningen der for å ta igjen lavere. Funket dårlig så langt. Hovedposten røres heldigvis ikke.

Prøver å handle men får inne kjøpt :roll_eyes:

Ser ut som den er pausa nå. Bid/ask 35kr

1 Like

Kanskje vi bare tar et stavhopp over 30 tallet :sweat_smile: Glad for alt jeg har fått akkumulert

Partneravtale hadde satt fyr på raketten nå, ser ut som de som absolutt måtte ut har kommet seg ut.

1 Like

:partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

Ilke mye til slags oppover så troe vi går fine tider i møte nå😊

Nydelig timing :smiley:

2 Likes

Bra call å fylle på lavt 20-tall ser det ut til! Venter fortsatt på penger fra bilsalg, spørs om jeg får noe til under 30 da? Ser bra ut det her. Regner med flere har et snitt på 40-50, liten vei å gå fremdeles.

1 Like

Hvor lenge skal de pause da? Hvis børsen skal vente Til de får fatt i almås - tar det sin tid, han sitter vel og forhandler med alle verden selskaper :rofl:

3 Likes

Noen må melde fra, de sitter manuelt å styrer dette, så om de ikke følger med, blir den heller ikke åpnet.

Det er CB, inntreffer i alle aksjer.

Men det buller bra i hardoksen nå :eggplant:

1 Like