Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Har vel vært nevnt fra andre ceo (ult)i biotek at å forhandle frem en avtale kan ta 6mnd til 12mnd med seriøse samtaler. Så kan være noe av det samme her.

2 Likes

Men som jeg har forstått det er at de har vært i dialog og forhandlinger lenge allerede? Så om den Swis blir godkjent, så er de kanskje ikke så langt unna.

2 Likes

Teknisk for meg ser det ut som kursen skal ned å teste 25ish, før den skal videre opp og bryte 40ish og det kan jo stemme bra om vi får litt utålmodighet nå også kommer Swis fda approval. Kan like godt tippe litt basert hva man ser på streker og fundamentalt mens vi venter:)

Uten noe spesielt utskiftning av aksjonærer i går så tror jeg du kan være spott on. Nye som vil inn ser ut til å vente på seg.

Ja, jeg tror hvert fall det er lurt å holde, tror det de større sjanse for gode nyheter enn dårlige fremover.

Til det tekniske så klarte ikke kursen å bryte SMA200 i går og snudde brått ned. Kursen ligger nå akkurat på SMA 50 som aksjen brøt opp gjennom for noen dager siden (synes ikke i bilde).

Den kraftige oppgangen først på januar kan ha kommet som følge av dobbeltbunn-formasjonen som ble dannet i desember 2022. I det større bilde kan man også se en dobbeltbunn fra oktober og desember 2022 noe som kan utløse et kraftig kjøpssignal med potensiale opp til kr 60 dersom kr 40 brytes.
De 3 indikatorene RSI, Stochastic, og MACD indikerer i dag en kortsiktig fallende trend.
Ellers for tradere er det greit å merke seg at kursen i all hovedsak holder seg innenfor Bollingers Band.

Det daglige omsetningsvolumet er ikke vist i bilde, men vil til slutt poengtere at TA i en aksje med så lite daglig volum som man nå ser for Softox er svært usikkert.

2 Likes

Eldre artikkel fra sweden medical journal.
Grei oppsummering.

Effect of Stabilized Hypochlorous Acid on Re-epithelialization and Bacterial Bioburden in Acute Wounds: A Randomized Controlled Trial in Healthy Volunteers.

https://medicaljournalssweden.se/actadv/article/view/1624/4580

3 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

:lying_face:

Skyver sakte skuffen med aksjer igjen og smører meg videre inn med den berømte tålmodigheten…

Softox bruker kjente og kjære partnere i CR Competence til studiene.

CR will contribute with expertise in formulation- and analytical chemistry as well as experience of CMC challenges for medical devices and pharmaceutical products. We will work closely with SoftOx Solutions AS and Forsvarets forskningsinstitutt - FFI.

9 Likes

Er det noen som gidder gi meg en kortfattet tidshorisont på når de tidligst kan oppnå markeds godkjennelse for produktene sine globalt. Må vel gjennom de forskjellige fasene uansett??

1 Like

Desinfeksjonen godkjent.
Swis venter på fda approval i disse dager.
Sbe skal inn i fase 2
Sis inn i fase 2
Sis militær inn i fase 1 om de ikke får slått sammen militær og privatmarkedet

4 Likes

Ok takk for svar! :+1: Ser jeg må sette meg mer inn i materie!

1 Like

For fase 1 gir det ikke mening å skille.

1 Like

Enig

Fra Gundersen på LinkedIn:
”En stor seier til SDS teamet og SoftOx Solutions som nå gjør det mulig å gjennomføre topp kvalitet forskning og utvikling av medisinske motmidler mot ulike CBRN-trusler, sammen med ledende Europeiske forskningsmiljøer.”

Den her avtalen skjønner ikke markedet hvor stor er, og vi bør egentlig bare takke at vi fortsatt kan fylle på jevnt og trutt på disse kursene. Jeg gjør hvert fall det, så får vi håpe det varer.

13 Likes

Jeg fyller på med jevne mellomrom, men ser noen jobber godt for og holde kusen nede med salg under kurs selv på dager med oppgang.
Håper med mine kjøp at de kortsiktige og salgsglade snart er ryddet av banen slik at kursen kan stige i samsvar med børsmeldinger.

6 Likes

Er ikke softox sitt produkt hypochlorous acid?

The key difference between hypochlorous acid and hydrochloric acid is that hypochlorous acid is a weak acid while hydrochloric acid is a strong acid.

1 Like