Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Virker selvsikker på dette.
“vi har produkter på sårsiden som ikke er så langt unna komersialisering”

6 Likes

Det som var dårlig med den presentasjonen var at det ikke ble gjort noen oppfølgingsspørsmål om akkurat denne “ikke er så langt unna kommersialisering”- Virket mer som om det var bare fokus på at de trengte penger.

Fin overskrift også: ”softox på pengejakt”. Hadde jeg sett den overskriften av en annen aksje jeg ikke kan så mye om, hadde jeg holdt meg unna.

1 Like

Ja under hele intervjuet virket han uangesjert som om han leste et script, når han kom til det finansielle ble han plutselig så over entusiastisk at han klarte knapt å styre seg.
Softox har nett fått tildelt 50mill til drift og svar fra FDA kan komme nå i disse dager.

2 Likes

Hadde jeg ikke lest meg opp og vet det jeg vet og bare hørt det intervjuet ville jeg nok ikke engasjert meg i aksjen i det hele tatt. Men vi gir ikke opp tro, håp og kjærlighet…

2 Likes

Results: Low concentrations of HOCl (5 ppm), stabilized with 0.14% or 2% HAc, significantly reduced viability in multi-species biofilms representing supra- and sub-gingival oral communities, after 5 min, without causing erosion of HA surfaces. No equivalent antimicrobial effect was seen for CHX. Gram-positive and Gram-negative bacteria showed no significant differential suceptibility to stabilized HOCl.

Conclusions: At low concentrations and with exposure times which could be achieved through oral rinsing, HOCl stabilized with HAc had a robust antimicrobial activity on oral biofilms, without causing erosion of HA surfaces or affecting viability of oral keratinocytes. This substance thus appears to offer potential for prevention and/or treatment of oral biofilm-mediated diseases.

18 Likes

Koster mye med periodontitt-behandling

1 Like

Ser PPM her er helt ned i 5 not desinfeksjonen og SWIS som har 200 så må nesten være eddiksyren som er den store ulven som tar knekken på biofilmen?

Hvorfor har de ikke snakket mer om dette? Har inntrykk av de holder det skjult frem til en stor fisk kommer og banker på

Blir vel bare snakk om at de trenger e-ordet enda mer og kursen går helt vest? :slight_smile:

706 aksjer omsatt i dag. Selskapet har en jobb å gjøre når det gjelder å vekke interesse i markedet.

Kan Softox ta en PCIB snart?

Det håper jeg virkelig ikke

1 Like

Tragisk volum ja… Virket på intervjuet i finansavisen som de har gitt opp å hente penger i dette norske growth markedet… De skal jakte etter big $

Berømte perrongen dette :hugs::hugs:

Hvilken perrong :thinking:?

Perrongen hvor toget ikke har vist seg på snart 3 år.

Tragisk men sant, de er i tidlig fase når det gjelder premium produktene og da er det vanskelig å få inn kapital før produktene har bevist noenting. Når de i tillegg ikke klarer å få inn gode avtaler på desinfeksjonen og Swis godkjenning lar vente på seg så er usikkerheten rådende. Da er pengemangel i modus, for de MÅ ha inn penger. Så får vi håpe det regulatoriske og fundamentale utspiller seg på sikt, for da knuser de alle andre biotek selskap på ose ned i støvlene og da mener jeg absolutt alle.

4 Likes

Enig i at teknologien er utrolig spennende. Når det er sagt, så leverer et annet selskap på OSE randomiserte data for en universell kreftvaksine nå en gang i h1 2023. Om de er gode er det (også) et paradigmeskifte.

Litt det samme som for SoftOx, om deres produkter når markedet, det høres nesten for godt ut til å være sant :sweat_smile:

4 Likes

Ler godt av han som sendte porteføljen min opp 10k med en aksje :rofl:

1 Like