Swis er vel så og si klar for partneravtaler. Kan komme godkjenning fra usa hvertøyeblikk
Ja for håpe at de allerede er kommet langt i partnerforhandlinger, og at en avtale her kan gi upfront-betaling slik at den finansielle statusen bedrer seg.
Det samme gjelder også ang. en avtale innen SBE selv om dette blir en avtale innen fase 2- studier og forhåpentligvis senere markedsføring/salg med en del mileston-betalinger.
Skal stille en del spørsmål vedrørende dette på Q4-presentasjonen.
Vil vel være naturlig om SWIS og SBE kommer inn under samme paraply og med noen av de med størst apparat rundt omkring i verden.
Ja, ref slide 15
Nærliggende å tenke det ja. Må være en fin deal for en aktør også da du får tilgang til en del som finansierer utviklingen av den andre. De var i kontakt med 3 aktører ved Q3 presentasjon.
Husker jeg ikke helt feil så skulle vel desinfeksjonen også gå inn under medical Device eller hva det nå var i US og de dermed fikk bedre marginer, mulig jeg er på noe tynn is men synes å huske noe i den duren der.
Har de en søknad om godkjenning hos fda inne som dere venter på? Beklager har vært ute i mange måneder. Det bør være en tidsbegrensning på behandlingstid av en søknad hos fda.
Er det tatt for gitt at søknaden om SWIS i USA blir godkjent?
Dvs at muligheten for avslag er meget meget liten?
Det må vel hver og en som vurderer å investere ta stilling til. De fikk det til i EU, hvorfor skal det ikke gå i usa?
Oncopeptides fikk godkjennelse i Eu men ikke i Usa! Mange inkludert meg selv som gikk på en smell der selvom statistikken på forhånd sa det var en 96% sannsynlighet for godkjennelse😎
SWIS er ikke godkjent noe sted og skal først godkjennes i USA. De måtte gjøre en tilleggsstudie der, trolig basert på tilbakemelding fra FDA. Så ja, som du er inne på, skal ikke forskuttere noe. De var vel i sluttfasen på denne studien sist gang de ga lyd fra seg.
Når de får godkjent 510k
Jeg ser ikke hvorfor man ikke skulle få godkjennelsen. Det amerikanske markedet,såvel som verden forøvrig,skriker etter noe som kan forbedre sårbehandlingen. SWIS er et slikt produkt.
Dette kan du ikke mene og dele hvis du er lege?
Er det at eg vasker mine hender i safedes du reagerer på?
Eller er det at ein av pasientene mine på egen hånd forsøkte det mot forkjølelse? Ikkje eg som anbefalte behandling. Tenkte det var nyttig å høyre om for dåkke andre når pasienten faktisk hadde testet det. Dersom andre vurderer å bruke det på eigen hand er det nyttig å vite at det kan ha irriterende biverknader.
Kan enaksjemannen redde dagen?
Hei. Har du en oppdatering på sårbehandlingen deres? Hadde vært supert
Kommer med det så snart jeg har mer, men det skal vist ha grodd bra nå. Venter til hun reiser tilbake igjen senere denne uken, da får jeg bilde.
Viktigt at pasienten spiser sundt og får bevegd seg litt, (blodsirkulasjon), kanskje en kos. hocl er et vidunder middel i seg selv men pasienten må ha litt pleie i tillegg.