Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Umulig å si hvem som har størst potensiale av Ultimovacs og Softox dersom de begge lykkes med sine studier, samt kommersialisering av teknologien.
Men Ulti ligger utvilsomt først i løypa når det kommer til avgjørende studieresultater.

Avtalen Softox gjorde med EDF er positiv på lang sikt, men samtidig mistet aksjen noe av sitt momentum i og med samkjøringen mellom EDF-studiene og den sivile delen av SIS. Med det mener jeg at det var forventet en avtale innen sivil SIS innen relativt kort tid noe som nå synes å være satt litt på vent.
Vi får håpe på litt avklaring angående den sivile delen av SIS på Q4-presentasjonen den 17. februar.

Swis er vel så og si klar for partneravtaler. Kan komme godkjenning fra usa hvertøyeblikk

Ja for håpe at de allerede er kommet langt i partnerforhandlinger, og at en avtale her kan gi upfront-betaling slik at den finansielle statusen bedrer seg.
Det samme gjelder også ang. en avtale innen SBE selv om dette blir en avtale innen fase 2- studier og forhåpentligvis senere markedsføring/salg med en del mileston-betalinger.

Skal stille en del spørsmål vedrørende dette på Q4-presentasjonen.

3 Likes

Vil vel være naturlig om SWIS og SBE kommer inn under samme paraply og med noen av de med størst apparat rundt omkring i verden.

Ja, ref slide 15

Nærliggende å tenke det ja. Må være en fin deal for en aktør også da du får tilgang til en del som finansierer utviklingen av den andre. De var i kontakt med 3 aktører ved Q3 presentasjon.

Husker jeg ikke helt feil så skulle vel desinfeksjonen også gå inn under medical Device eller hva det nå var i US og de dermed fikk bedre marginer, mulig jeg er på noe tynn is men synes å huske noe i den duren der.

3 Likes

Har de en søknad om godkjenning hos fda inne som dere venter på? Beklager har vært ute i mange måneder. Det bør være en tidsbegrensning på behandlingstid av en søknad hos fda.

1 Like

Er det tatt for gitt at søknaden om SWIS i USA blir godkjent?
Dvs at muligheten for avslag er meget meget liten?

Det må vel hver og en som vurderer å investere ta stilling til. De fikk det til i EU, hvorfor skal det ikke gå i usa?

Oncopeptides fikk godkjennelse i Eu men ikke i Usa! Mange inkludert meg selv som gikk på en smell der selvom statistikken på forhånd sa det var en 96% sannsynlighet for godkjennelse😎

Biofilm. Ikke tvil om at Softox sine produkter er spennende iallefall :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 Likes

SWIS er ikke godkjent noe sted og skal først godkjennes i USA. De måtte gjøre en tilleggsstudie der, trolig basert på tilbakemelding fra FDA. Så ja, som du er inne på, skal ikke forskuttere noe. De var vel i sluttfasen på denne studien sist gang de ga lyd fra seg.

Når de får godkjent 510k :wink:

5 Likes

Jeg ser ikke hvorfor man ikke skulle få godkjennelsen. Det amerikanske markedet,såvel som verden forøvrig,skriker etter noe som kan forbedre sårbehandlingen. SWIS er et slikt produkt.

3 Likes

Dette kan du ikke mene og dele hvis du er lege?

Er det at eg vasker mine hender i safedes du reagerer på?

Eller er det at ein av pasientene mine på egen hånd forsøkte det mot forkjølelse? Ikkje eg som anbefalte behandling. Tenkte det var nyttig å høyre om for dåkke andre når pasienten faktisk hadde testet det. Dersom andre vurderer å bruke det på eigen hand er det nyttig å vite at det kan ha irriterende biverknader.

7 Likes

Kan enaksjemannen redde dagen?

3 Likes

Hei. Har du en oppdatering på sårbehandlingen deres? Hadde vært supert :slightly_smiling_face:

Kommer med det så snart jeg har mer, men det skal vist ha grodd bra nå. Venter til hun reiser tilbake igjen senere denne uken, da får jeg bilde.

2 Likes