Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Blir jo spennande å sjå om Almås kan dra ei kanin eller to ut av hatten på møtet no kl 13.

Ei melding om første innrullerte pasient i SBE-studien i Danmark hadde jo vore flott. Uansett så får me sikkert meir info om oppkjøpet i Ose Water og korleis dette er finansiert.

Skal vel godt gjerast å snakke ned kursen meir når me allereie før møtet er ned 8 % :wink:

Eg har trua på at desinfeksjon kan bli ein bidragsyter økonomisk etter kvart, spesielt om dei får nokre kundar med litt volum. I så måte er jo helsesektoren bra, men eg er også litt spent på om forsvaret kan bli ein storkunde her.

1 Like

Almås har da klart å snakke med kursen greit ned tidligere. Får håpe de presenterer på morsmålet sitt…

Da snakker vi mer enn 14 måneder tilbake i tid (famøse Q1-2020). Sist kvartalsrapport gikk vel kursen opp nærmere 10% etter webcast’en.

Eg har vel trua på at me skal litt opp etter møtet i dag, men fasit får me jo relativt snart.

Eg foretar meg uansett ingenting med dei aksjane eg har. Dei blir trygt og godt på min VPS til potensialet er utløyst.

3 Likes

Slå av mikrofon folkens

Slå av mikrofonen du som er sulten haha

1 Like

Best in class, vitenskapelig dokumentert.

Patentsituasjonen alene burde tilsi mye høyere prising.

Edit: CMO er tydelig på hvor radikalt bra SWIS Proof of Concept er:

At det er dokumentert bedre enn saltvann er “tro det eller ei, det er utrolig at vi nå har robust dokumentasjon på dette”.

15 Likes

Ose ass. Fantastisk billig!

2 Likes

3MNOK om 3 år, vel ja, det var billig :smiley:

3 Likes

“Fra negativt til pluss gjennom presentasjonen, det kan vi ta som et godt tegn”
Fantastisk kommentar :laughing:

Er presentasjonen gjort tilgjengelig?

Pågår enda, QA

Ja men de burde jo lagt ut presentasjonen. Det er vel vanlig prosedyre er det ikke det da?

Blir vel ikke lagt ut før den er ferdig?

Litt av en gjeng som handler i denne aksjen, fra minus 10 prosent til pluss og tilbake igjen :circus_tent:

1 Like

Skulle til å kommentere det samme. For et tullete spill på mikro-omsetning… det oppnås lite, bare å riste på hodet av.

Sa han at første pasient var innrullert, sbe?

Merkelig at dyrestudiet ikke ble nevnt overhode? Heller ikke luftforsøkene i en eller annen kommune?
Tror markedet ble litt skuffet over at SWIS trolig ikke vil være på markedet før tidlig 2023.

Ellers en noe uortodoks presentasjon, men med mye positivt innhold.
Selger ikke på denne presentasjonen, heller motsatt om kursen faller videre.

4 Likes

Pokker, visste det var noe jeg glemte å spørre om.

2023?

Er det fordi CE-godkjenning vil ta tid, eller er det partnere man leter etter? Eller er det utviklingen av selve produktet?

Fikk ikke sett presentasjonen